pátek, srpna 10, 2018

Weleda vyživující šampon s prosem

Přeji hezký pátek. Omlouvám se, že se hlásím po tak dlouhé době. Měla jsem osobní krizi a ta se promítla do všeho v mém životě. Bohužel trvala delší dobu než jsem předpokládala. Vždy, když jsem si myslela, že už je to dobré, přišel další otřes. Zkoušela jsem se vracet k věcem, které jsem měla ráda, ale nějak se mi to nedařilo. A já nejsem typ člověka, co se musí do něčeho nutit. Jakmile se musím do něčeho nutit, tak to automaticky nedělám. Vždy musím z vlastní iniciativy. Tudíž jsem přišla na to, že nic se nesmí lámat přes koleno. Ten správný čas na všechny vždy jednou přijde. Přeci jen projít si syndromem vyhoření, když je vám čtvrt století není žádná procházka růžovým sadem. Proto i ta blogová odmlka. Každý z nás si za život podobným obdobím určitě projde. Díky bohu už je zase vše, jak má být a já se zase mohu naplno věnovat věcem, které mě baví a naplňují. 

Dnešní recenze bude na vyživující šampón s prosem od Weledy.

Na eshopu píší: Šampon se svěží vůní, s obsahem BIO oleje z makadamových ořechů a s výtažkem z BIO prosa a šalvěje jemně čistí, vyživuje a dodává vlasům přirozený lesk. Vhodný pro celou rodinu.


Balení je plastové o objemu 190 ml s příjemným dávkovačem. Stačí jen máčknou a pak zamáčknout, žádné víčko, což je super. Šampón stojí na oficiálním eshopu Weleda 249,- Kč.


Mé vlasy jsou naprosto složité. Vyžadují opravdu velkou péči a někdy jsem z nich opravdu bezradná a nevím, jak na ně. Málo který šampón mi sedne. Hledání správného šampónu je tedy oříšek. Po některém se mi vlasy rychle mastí, po jiném je mám zase vysušené a začnou se mi tvořit lupy. Pak trvá týdny než dám vlasy zase do původního stavu a zbavím se lupů. Poslední takovou katastrofu jsem se snažila napravit vyživujícím šampónem s prosem od Weledy. Lupů jsem se tedy do týdne zbavila, ale moje vlasy byly na omak hrubší a hůře se rozčesávaly. Navíc se mi vlasy druhý den po umytí začali strašně mastit. Tak bohužel tohle pro mě také nebude vhodný šampón :( Škoda, šampón příjemně voněl a měl dobrou konzistenci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.