čtvrtek, ledna 12, 2017

Spotřebováno prosinec 2016

Článek za spotřebováno v listopadu se nekonal, jelikož jsem si omylem při stěhování vyhodila paměťovku s fotkami a i papír, kam jsem si to napsala :/ Mám na sebe takový vztek. To se mi ještě nestalo. Naštěstí spotřebováno za prosince už proběhlo v pohodě.

Leden 11
Únor 18
Březen 12
Duben 16
Květen 22

Červen 19
Červenec 17
Srpen 15
Září 13
Říjen 16
Listopad ?

V prosinci se mi povedlo spotřebovat 16 produktů.  Co se týče produktů na vlasy jsem v prosinci spotřebovala nejméně za celý rok. Hlavně, že mám rozdělané tři šampóny a čtyři kondicionéry.

Lak na vlasy Taft 6 250ml
O laku jsem píši každý měsíc, takže se budu opakovat. Vůbec nejlepší lak, který jsem doposud vyzkoušela. Ideální na dlouhé vlasy. Opravdu hodně silně tuží a vlasy drží bez hnutí i pár hodin. Rozčesávání je sice poněkud obtížnější, ale to je tím, že se během dne několikrát přelakovávám a večer mám potom ve vlasech tunu laku. Nádherně voní. ANO

Kokosový olej Purity Vision 300 ml
Tohle je pro mě všestranný pomocník, bez kterého už si nedokáži představit život. Používám ho skoro na vše. Na vaření, pečení, na tělo, na výrobu kosmetiky atd. V jednu chvíli jsem ho používala i na odličování. Momentálně ho nejvíce používám na vlasy, když si dělám kokosový zábal. Vždy mám další balení v zásobě.  ANO

Maska na vlasy Alverde 5IN1 20ml
Masku používám pravidelně. Vždy mi vystačí na dvě použití. Používám ji na vlasy tak od poloviny a hlavně na konečky. Konečky po umytí nejsou suché, nešustí. Jsou krásně vyživené a lesknou se. Jemné na dotek.  Přijde mi, že se s ní vlasy i lépe rozčesávají. ANO


Levandulový tělový sprej Alverde 150ml
Sprej byl z nějaké limitky, kterou jsem si kupovala v prosinci 2015. Sprej mi nesedl, jelikož byl příšerně alkoholový :/ Alkohol byl cítit již na první stříknutí a i na těle. Pálil na záděrky a na čerstvě oholené nohy. To je největší problém Alverde, ten alkohol. Ke konci se mi stejně rozbila pumpička, takže opravdu skvělý produkt. Sehnat se nedá, ale stejně už bych si ho nezakoupila. NE

Tělový krém Alverde 150ml
Též se jedná o krém z limitky. Myslím, že to byla loňská jarní. Další věc, která mi na produktech Alverde vadí je ta, že některé jejich krémy a másla se špatně roztírají a doslova vytvoří bílou vrstvu, se kterou se patláte, než se vpije. To byl přesně problém i u tohoto krému. Na druhou stranu, ale pleť krásně hydratoval a vůně byla příjemná. Znova bych už, ale nekoupila. Výrobky od Alverde mě nějak přestávají bavit. Přijde mi, že je to pořád to samé dokola. NE

Levandulové mýdlo Herbalux 70g
Ani nevím, jak mě napadlo, že by mýdlo mohlo být přírodní. Možná proto, že se jedná o Chorvatský produkt a byl v regálu s přírodní kosmetikou. Složení jsem pochopitelně začala zkoumat až doma. Hm pozdě. Pochopitelně v sobě chemii má. Vonělo takovou tou chemickou levandulí, skoro vůbec nepěnilo a nedokázalo mi vyprat ani štětce od make upu. NE


Lavera pleťová maska a peeling 3in1 125 ml
Jedna z mých nejpoužívanějších výrobků. Produkt jsem používala dvakrát týdně jako masku a jednou jako peeling. Přišlo mi, že má opravdu čistící účinky. V podobě masky byla na pleti chladivá a někdy i trochu pálila. To beru jako důkaz toho, že funguje. Jelikož obsahuje modré krystalky, skvěle se hodí jako účinný čistící peeling. V obou případech pleť zbavila mazu, takže byla sušší a byla potřeba pleť zhydratovat krémem. Produkt si určitě koupím znova. ANO.

Cannaderm STOP akné 75 g
Nejlepší krém na akné, který jsem vyzkoušela. A že jsem vyzkoušela opravdu hodně krémů. Používala jsem ho pravidelně od začátku roku dvakrát denně. Hned po týdnu aplikace začalo akné ustupovat. Konečně jsem viděla pozitivní výsledky. Momentálně používám už jen jednou denně a má pleť se skoro vyléčená. Za tohle peklo vděčím HA. Ale díky bohu mě tenhle krém zachránil. Určitě doporučuji všem, kteří se s tímto problémem perou. Na krém jsem psala recenzi *ZDE* ANO

Alverde pleťová voda 200ml
Jedna Alverdí katastrofa. Produkt obsahuje příšerně moc alkoholu, který mou pleť začal brutálně vysušovat. Vzhledem k množství alkoholu se voda nedala použít na oči a skoro ani kolem nich. NE.

Alverde odličovací gel 150ml
Další velký přešlap, stejně jak pleťová voda obsahuje snad jen alkohol. Poslední dobou začínám na ten alkohol v kosmetice mít velkou averzi. Chápu, že tam musí být, ale v tomhle odličovacím duu je ho opravdu hafo. Mé pleti to vůbec nedělá dobře. Alkohol je cítit jen, co produkt otevřete. Pleť mi příšerně vysušoval až se mi dělaly suchá místa a šupiny. Též se gel nedal použít na oči ani pod ně. Nikdy víc! NE!

Lavera hydratační maska 10ml
Pleť mi po použití masky přišla zklidněná a hydratovaná.  Hm to je asi vše, co bych k masce řekla. Nějak mi poslední dobou nejdou popisovat produkty, které mi sedí. Lépe se mi píše o těch, které mi nesedly. Respektive maska je hodně dobrá a koupím si ji znova. ANO

Terra Naturi pleťová maska 15 ml
Od této značky jsem vyzkoušela už všechny jejich pytlíčkové masky. Moji pleti je jedno, jestli je maska na zralejší pleť nebo na problémovou nebo suchou. Takže masky rozlišuji jen podle vůní. Každopádně všechny má pleť snese bez problémů. Je po nich krásně vyživená a hydratovaná. ANO

Weleda ratanová zubní pasta 75 ml
Za mě jednoznačně nejlepší pasta. Někomu by mohla vadit příchuť, ale ta mi sedla hned na první vyčištění. Psala jsem na ní recenzi *ZDE* Kupuji znova. ANO.


Lavera bronzující minerální pudr 9g
Dříve jsem ho používala jako pudr na celý obličejy ale zjistila jsem, že je na mě moc dooranžova. Postupem času se mi nejlépe osvědčil na konturování. A jelikož nemohu žádný podobný přírodní produkt najít, musím si pořídit zase tento. Na lepší jsem totiž ještě nenarazila. Kdybyste o nějaké přírodním produktu věděli, určitě mi dejte vědět. Psala jsem na něj kdysi i recenzi *ZDE*  ANO.


Ebelin odlakovač 125ml
Šmarjá odlakovač obsahuje aceton a je určen i pro umělé nehty. Sakra tak toho jsem si v drogerce opravdu nevšimla. Je tak drastický, že mi dost ničil nehty. Začaly se mi třepit ajaj :/ Příště rozhodně NE!

Alverde krém na ruce sensitiv 75ml
Nejen, že mi krém příšerně smrděl, ale ani účinky nebyly nijak slavné.  Mám raději hutné krémy i když na horké dny preferuji něco odlehčenějšího. Což by konzistenčně krém odpovídal, ale mě prostě na něm iritovala ta hnusná vůně a navíc stejně lepil. Další výrobek od Alverde, který si už NEkoupím.

A tím jsem ukončila rok 2016 :)

3 komentáře:

  1. skvelý článok, kokosový olej je aj môj obľubený a veľmi rada sa k nemu vraciam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Presne ten kokosak pouzivam aj ja, skor na varenie/pecenie, stale sa nejak neviem odhodlat na kozmeticke pouzitie, co je paradox lebo oleje na plet pouzivam napr rada. S alverde je to zial hop alebo trop, niektore produkty ako mineralny puder, mne osobne sadli aj 2 riasenky- asi z 5 vyskusanych a potom uplne prepadaky, zial neostava ine len testovat alebo ist na istotu u inych vseobecne kvalitnejsich znaciek

    OdpovědětVymazat
  3. pekná spotreba :) najradšej mám ten kokosový olej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.