úterý, října 10, 2017

Novinky od Alverde podzim 2017

Hezký večer všem. Včera jsem si v Rakousku připadala jako v nákupním ráji. Přesně takovouhle terapii jsem po všech těch problémech a komplikacích potřebovala. Je až k neuvěření, jak mi dokáže nakupování zlepšit náladu po všech stránkách.  Pak už to dokáže jen láska. Takže láska k nakupování nebo láska z nakupování? :D každopádně počítá se určitě oboje. Máte to taky tak? Více o novinkách se dozvíte v celém článku.
Všude už mají Vánoce a Vánoční kazety. V drogerii DM jsem narazila celkem na 3 novinky od Alverde. Myslím, že budou k dostání i u nás. Jelikož je na krabičkách i český popis. Tak Vás s nimi dnes na rychlo seznámím. Zatím se jedná pouze jen o první dojmy.

Jako první sady jsem si všimla téhle květinové Lieblings Mensch. Jedná se o sprchový krém, tělový krém a krém na ruce. Parfemace mi tedy vůbec nesedla. Smrdí mi jako bublifuk, takže sadu jsem ani nezkoušela a poputuje jako dárek. Hold ty produkty s růžemi nemusím. Cena 4,95€



Druhá sada je čokoládová s chilli. Schoko liebt Chili. Též jako předchozí sada obsahuje tělové mléko krém na ruce, ale nikoliv sprchový krém, ale sprchový gel. Naopak z téhle sady jsem nadšená. Nikdy jsem čokoládě v kosmetice neholdovala a nevyhledávala ji. Ovšem tato parfemace mě nadchla. Vůbec to není ta klasická Alverďácká. Tohle je něco nového a je to super. Voní přesně jako, kdybyste si rozbalili čokoládu s chilli. Poměrně hodně silná parfemace. Mlíčko i krém se dokonce lépe roztírají a vpíjejí než jiné Alverde produkty. Jestli zbožňujete vůni čokolády, tak tohle bude pro vás to pravé čokoládové. Cena 4,95€



Třetí a poslední sada je balení máslíček. Körper butter set. Balení obsahuje tři máslíčka v rozkošných kalíškách. Ty mě zaujaly na první pohled. Všechny másla obsahují fík. Jedno je samotný fík, druhé je fík s levandulí a třetí fík s pomerančem. To levandulové je klasická levandule. Vůni levandule miluji. Teďmám při její vůni vzpomínky na léto. Pomeranč voní jemně exoticky. Všechno jsou to jemné sladké vůně. Nic vtíravého. Co mě hodně překvapilo je to, jak se krásně roztírají a vpijí se do pokožky než byste řekl švec. Na tohle u Alverde nejsem vůbec zvyklá. Většinou mám s jejich másly ten problém, že roztírám a najednou patlám velký bílý flek, který né a né se vpít. Vypadá to, že Alverde na tomhle zamakalo. Palec hore, jen tak dál. Ještě bych zmínila konzistenci. Není to vyloženě máslo, jaké jsem čekala. Přirovnala bych to spíše k našlehanému hutnějšímu krému. Ale za mě konzistence naprosto skvělá. Máslíčka si u nás koupím ještě jedny do zásoby. Cena je taky nádherná 2,95€.



Zaujala Vás některá ze sad? Koupíte si, až dorazí k nám?

12 komentářů:

  1. Tak ty kalíšky jsou úžasné, po těch bych určo sáhla. Zaujala mě ale i čokoládová sada a to čoko v kosmetice také nevyhledávám, ale když ji chválíš..:D
    Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, proto jsem po nich taky bez váhání sáhla :D Očichej a dej vědět, jestli ti sedne jako mě :)

      Vymazat
  2. Musím sa priznať, že túto značku veľmi nepouživam, ale novibky vyžerajú naozaj lákavo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Alverde kosmetiky příliš neholduji, ale toto mě vážně zaujalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S některými výrobky jsem hodně spokojená, ostatní (a že jich je většina) je většinou pro mě propadák.

      Vymazat
  4. Ta máslíčka vypadají úžasně. Doufám teda, že u nás taky budou :-D Čokoláda s chilli zní zajímavě. Bublifuk mě nezaujal :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle českého popisku bych soudila, že ano. Ale musíme se nechat překvapit :)

      Vymazat
  5. Tak letos ty limitky vypadají fakt pěkně, doufám, že se k nám taky dostanou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím přesně, jestli jsou to Vánoční limitky, řekla bych spíše, že teprve podzimní. Očekávám ještě nějaká Vánoční máslíčka nebo sadu.

      Vymazat
  6. Ta máslíčka mě lákají moc, určitě si je musím koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já koupím rovnou troje. Ještě jedny pro sebe a dvoje jako dárek. Tak doufám, že jich k nám do DM nedorazí jen 5 jako je zvykem.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.