úterý, ledna 06, 2015

Havlíkův přírodní zázrak

Přeji hezké úterý Všem.
Patřím mezi ty lidi, kteří, když si přečtou nějakou recenzi, kde blogerka výrobek strašně chválí musí ho mít. Né vážně jakmile jsem se o tomto výrobku dozvěděla, začala jsem o něm hlouběji hledat na internetu a došla jsem k závěru, že je to něco pro mne a že tenhle přírodní zázrak musím rozhodně vyzkoušet. Hlavně mě zaujalo složení výrobku.  Než jsem se odhodlala ke koupi vyhrála jsem ho v DM soutěži. Což mi samozřejmě udělalo ještě větší radost. No řekněte, neudělalo by Vám to také radost? Přijdete tomu z práce a na stole leží balíček. Nic nečekáte, tak se zvědavě vrhnete do rozbalování. Najednou to uvidíme, něco, co jste chtěli no bomba. Byla jsem vážně hodně nadšená. 
 
Dříve jsem jeden takový zázrak objevila. Můžete si přečíst ZDE. Havlíkův přírodní zázrak krém od Avene hravě strčil do kapsy a to hlavně díky přírodnímu složení.

 
INCI:
Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cera Alba, Mel, Papaver Orientale Seed Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Royal Jelly, Propolis extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Tocopherol,

Účinné složky: makadamiový olej, makový olej, včelí vosk, rakytník, med, mateří kašička a propolis

Konzistenčně je hodně mastný. Snadno se roztírá a i velmi rychle se vpíjí. Co by někomu mohlo vadit je vůně. Mě voněl od první chvíle, takže s tímhle jsem problém neměla. Ale spoustě lidem smrdí. Pokud Vám ovšem voní voskové a propolisové produkty smrdět Vám nebude.

Obal se mi líbí moc. Jsem ujeta na tenhle typ obalů. Líbí se mi daleko více než ty dnešní moderní. V jednoduchosti je síla, což tady určitě platí. Navíc se dá tubička rozříznout, takže spotřebujete produkt opravdu celý.


Na co jsem ho vyzkoušela a pomohl mi?

Rozhodně na pleť. Dlouho jsem neměla obličej v tak dobrém stavu jako teď. Mám přesušenou dermatitickou pleť. Obávala jsem se, že mi bude dermatitidu dráždit nebo, že mi se mi po něm udělá akné (přeciž je dost mastný) Ale ani jedno se nekonalo. Stal se zázrak. Mou pleť dal do normálního stavu. Není přesušená, už nikde na pleti nevidím suché místečko. Hurá můj obličej konečně nepřipomíná saharu. Používám ho i pod MU a i tady se osvědčil. Dokonce jsem si riskla ho nanést i na dermatitidu. Hned jsem poznala, že mi bude dělat dobře, jelikož mě obličej nezačal svědit, pálit ani příšerně nezčervenal. Nevím jestli i tento produkt mi pomohl z vyléčení se z té šílenosti, ale každopádně na ni působil velmi kladně. Dobrý je i jako oční krém. Nepálí ani oči nijak nedráždí.

Učiněný zázrak je to také na popraskané suché rty nebo na prasklé koutky. Zrovna včera odpoledne mi praskl. Stačilo pár aplikací Havlíka a dnes už není po prasklém koutky ani vidu.

Hodně mi pomohl při rýmě. Konec odřenému nosu a brázdou pod ním.

Je to také skvělý pomocník na záděrky a suché ruce. Hlavně teď v zimě, kdy ruce naprosto trpí mrazem a změny teplot. Z čeho jsem měla oči na vrh hlavy bylo to, když jsem si Havlíka namazala v silnější vrstvě na noc na ruce a ráno se probudila a ruce jsem měla jako vyměněné. Byly neuvěřitelně hydratované a hladké jako dětská prdelka. To poslední jsem nechtěla napsat, ale nemohla jsem si pomoci, prostě je to tak.

Hojně ho využijete i na suché lokte nebo vlastně jakou koliv část těla.

Jediné na co, jsem ho nezkoušela jsou konečky vlasů. Což si teď říkám, sakra jakto, že zrovna na vlasy jsem ho nevyzkoušela. Velká chyba! Musím hned napravit. Jen nevím jestli před mytím nebo po umytí, to chce vyzkoušet.

 
Za sebe říkám velké ANO! Naprosto jsem si ho zamilovala a dokáži si představit, že bych používala jen Havlíka namísto všech krémů. Věřím a vím, že se určitě najdou tací komu vůbec nesedne, ale pokud nevyzkoušíte, tak to nezjistíte.
Jelikož já už jsem u toho svého u konce, musím si nejrychleji koupit nový. Zaujal mě i Havlíkův přírodní šampon, doufám, že bude stejně dobrý jako jeho zázrak.
Havlíkův přírodní zázrak seženete na internetu, ale také i v drogerii DM. 30 ml Vás vyjde na 420,- korun.

20 komentářů:

  1. Asi ho musím mít! Je krásně žlutý :-) Sice ta cena je docela vysoká, ale když to píšeš ty, tak Ti věřím, že je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cenově není nejlevnější, ale když jsem ho vyzkoušela a vím, že mi vyhovuje, tak mi to ani není líto dát. Ceny jsem porovnávala s internetem a tam by vyšel levněji v případě, že by se neplatilo poštovný. Sakra, prý když to píšu já, pak mě přijdeš zamordovat, když ti nesedne :D

      Vymazat
    2. Přesně tak, jestli bude na kočku, tak si tě najdu! :D

      Vymazat
  2. To je vážně zázrak, jak to tak čtu :-) Je super, že ti pomohl s tolika problémy. A ta barvička, jé :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu si stěžovat :) barvička pěkná. Když si ho dám na rty tak bych ho snědla :D

      Vymazat
  3. Hmmm tak já ho taky vyhrála, ale asi nemám tak suchou kůži mě tolik nenadchl bohužel, moc mi voněl, líbí se mi složení,ale zázraky se bohužel nekonaly :/ fnuuuuk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, koukám, že bude tedy spíše sedět těm, co mají suchou nebo přesušenou kůži.

      Vymazat
  4. To je zajímavé, ale ta barva mě vyděsila :D

    OdpovědětVymazat
  5. no čítam o ňom čoraz častejšie, asi ho potrebujem vyskúšať, škoda len, že ho u nás v DM nemajú:/

    OdpovědětVymazat
  6. nemam rada tyhle vyrobky ,podporuji hezky desing ,stare masticky ....halloo sme v 21. stoleti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je věc názoru. Mě se tyhle obaly líbí, ale líbí se mi i nějaké ty moderní.

      Vymazat
  7. V Apotéce pracuji a každá kladná recenze mě moc potěší. Takže DĚKUJEME, moc si toho ceníme.Určitě vyzkoušej i na konečky vlasů, doporučuji na mokré vlasy - lépe se vstřebává.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě velmi těší :) Mám v plánu vyzkoušet i jiné výrobky. Hodně má láká ranní maska a bylinný šampón.

      Vymazat
    2. Vyzkoušej, budeme jen rádi. Byla si někdy přímo v prodejně?
      Jestli budeš mít nějaké otázky, jak které produkty používat, tak mi můžeš napsat na e-mail (najdeš ho u mě v profilu). :)

      Vymazat
    3. Skvělé děkuji. Bohužel nebyla. Nejblížší prodejnu mám přes 200 km. Poprvé osobně se setkám s Havlíkem v sobotu na Interbeauty Prague. Takže se hodně těším :)

      Vymazat
  8. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli krém pomáhá také na lupenku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to opravdu nevím. Chtělo by to vyzkoušet, aby třeba některé bylinky naopak tu lupenku nedráždily.

      Vymazat
  9. Myslim, ze je hlavne dobry na problematickou plet, semnou zazrak udelal:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.