úterý, února 17, 2015

Řasenka Maybelline Lash Sensational

Přeji hezký večer :)
Po hodně dlouhé době přicházím s kritickou recenzí. Já to říkám stále. Když je na nějaký výrobek spousty reklam, je to většinou mnoho povyku pro nic. Dobrý výrobek nepotřebuje reklamu. Osvědčilo se mi to už u spousty věcí. A ani s touhle řasenkou jsem nezměnila názor. Řasenky od Maybelline jsem měla ráda, proto mě tahle tak zklamala.


 Koupila jsem si ji jelikož se mi zalíbil kartáček. Mám ráda spíše ty plastové než ty hodně chundelaté. Na kartáčku mi záleží hodně a tenhle mi vůbec nesedl. Mé řasy jsou bláznivé, husté a strašně rády rostou přes sebe, takže oddělit je a dát je do nějaké normální polohy je nadlidské síly. I když kartáček dvakrát otřu, zůstane na něm stále velké množství řasenky. Kartáček prostě nabírá velké množství. Hned při první vrstvě se mi brutálně slepí řasy. Takže v dalších tazích se snažím řasenku sundat a řasy oddělit. Celý proces bych nenazvala nanášením řasenky, ale oddělováním řas. S kartáčkem se mi celkově špatně pracuje. Zkoušela jsem jej použít z obou stran a ani jedna není to pravé ořechové.


Po 5 minutovém boji (ráno opravdu nemám čas nanášet si jen řasenku 5 minut) se mi povedlo řasy dát do slibovaného vějíře. Vějířového efektu jsem tedy docílila, ale se slepenými řasy, které za boha né a né oddělit. Jako jediné plus beru to, že řasy vydrží pár hodin ve stejném stavu. Řasenka se ani nežmolí ani neobtiskává, ale to je mi k ničemu, když nesplní to hlavní, co od řasenky čekám. Hold mi vůbec nepadla do noty. Jo a ještě k tomu strašně smrdí! Cítím z ní fixativ, který jsme ve škole používali na zafixování maleb suchým pastelem. Za mě tedy ne. Naštěstí stála jen 190,- korun. Stát se mi tohle s dražší řasenkou budu o hodně víc naštvaná.


Už jste ji vyzkoušeli? Jaký na ni máte názor?

19 komentářů:

  1. Mně Maybelline vůbec neoslovilo se svými řasenkami. Nevyhovuje mi žádná, ani ta klasická žlutá, takže ani tuto zkoušet nebudu. :D Ale máš moc pěkné řasy! Svoje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, kdyby mi nerostly přes sebe, byla bych spokojená :D Žlutá mi docela sedla, ale stejně mám nejraději ty od Lorea.

      Vymazat
  2. Tak pět minut je docela dlouho. Ale chtěla jsem si tu řasenku koupit a vyzkoušet. Od Maybelline jsem ještě žádnou neměla. Tak nevím teď..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty barevné jsou docela dobré nebo spíše před pár lety byly. Měla jsem žlutou a byla jsem s ní docela spokojená.

      Vymazat
  3. Já jsem tuhle řasenku nezkoušela a tuším, že jsem snad nezkoušela žádnou od Maybelline :D nebo o tom nevím :) Většinou si kupuju levnější řasenky, které mi vyhovují - typu Essence, Rimmel, MUA a podobně :)

    Monča ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted jsem si zkusila koupit také levnou od Gabrielli Salvet. Essence ani MUA mi nikdy nesedly. Od Rimmelu jsem zatím žádnou neměla, ale mám v plánu zkusit.

      Vymazat
  4. neskusala som ju vyzerá celkom fajn..ja som si nedávno kupila jednu od značky GOSH a poviem ti už by som si inu nekupila je proste skvela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gosh od nich jsem měla tekuté linky a byly dobré. Děkuji za tip :)

      Vymazat
  5. Taky jsem si ji koupila a nejsem moc nadšená.. Aspoň že ta taštička k ní byla:D:D

    OdpovědětVymazat
  6. Na tuhle řasenku jsem zatím četla jen 1 recenzi a to zase pozitivní, ty řasenky jsou hrozně individuální :). Ale mě se i líbí na těch řasách, ale asi jinak to vypadá z fotky a jinak pak naživo
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, že jsou hrozně individuální. Každý má naprosto jiné řasy. Někdo dlouhé a řídké a někomu rostou přes sebe jako mě :D Právě na život je to jiné, mě přijde, že kdykoliv fotím nějakou řasenku na fotce vypadá o hodně lépe než ve skutečnosti.

      Vymazat
  7. Love this!
    Want the mascara, too.


    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Hmmm... chtěla jsem ji zkusit, ale mám ráda přirozené neslepené řasy... :(

    OdpovědětVymazat
  9. Mě zase naopak hodně sedla :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem si tuto řasenku pořídila a jsem extrémně spokojená, jsem spíš vyznavačkou efektu umělých obalených řas a tato řasenka mi to skvěle umožnila + ta taštička = super, jsem vážně nadšená :)
    hairOCD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taštička je fajn :) Nu každému se líbí něco jiného.

      Vymazat
  11. Ještě jsem neměla příležitost ji vyzkoušet, ale ma ji kamarádka a je nadmíru spokojena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věděla jsem, že ji budou buďto nesnášet nebo milovat :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.