úterý, ledna 24, 2017

Saloos květinová pleťová voda- santalové dřevo

Přeji Vám hezký mrazivý den. Používáte pleťové vody? Jaká je ta Vaše nejoblíbenější? Pro mě je to v zimních měsících takový zbytečný produkt, který moc nevyužiji.  Bez pleťové vody si nedokáži představit život hlavně v létě. Je to nádherné osvěžení. V těch nejteplejších letních dnech dávám vodu i na chvilku do lednice, aby se zchladila. To je potom žůžo. Nosím ji sebou v kabelce, abych se mohla kdykoliv osvěžit. Květinová pleťová voda - Santalové dřevo od Saloos je vhodná pro suchou a dehydratovanou pleť, zmírňuje projevy problematické pleti, pokožku osvěžuje a hydratuje, usnadňuje rozčesávání vlasů, zklidňuje pokožku po holení a depilaci. Bez konzervačních a syntetických vonných látek.

Poslední dobou se snažím používat kosmetiku bez alkoholu. Mé pleti začal alkohol nějak vadit. Pleť mám momentálně hodně suchou. I když jsem po vysazení HA měla více než roční období mastné pleti. Konečně se mi hormony zklidnily a moje pleť je zase suchá. Teď bych dokonce řekla, že v těchto mrazech až vysušená. Opět potřebuje pořádnou dávku hydratace, jinak pne a tvoří se šupinky. Pleťovou vodu používám jako podklad pod hydratační krém. Nemohu posoudit, jestli mi pleť vysušuje, jelikož ji mám momentálně hodně vysušenou. Nemohu, ale říci, že by mi pleť hydratovala. Že zmírňuje projevy problematické pleti, s tím bych možná souhlasila. Pupínky se mi hojí rychleji a vytváří se jich čím dál méně. 

Děkuji firmě Saloos za poskytnutí recenzovaného výrobku.
Jako pomocník při rozčesávání? Ehm moje vlasy by neusnadnilo rozčesávání ani kdybych použila tunu rozčesávače. Takže nemohu posoudit. Mé přírodní dredy se rozčesávají pořád stejně obtížně. Takže mi zbyla poslední varianta, na co výrobek použít a to na nohy po holení. A na to se mi osvědčila skvěle. Jelikož obsahuje onen zmíněný alkohol a má tudíž antibakteriální účinky. Nohy se mi neosypou a nepřijde ani žádná jiná alergická reakce. 


Balení je super. Velmi mi vyhovuje skleněný obal, jelikož se mi v kabelce nijak nezdeformuje a navíc nepreferuji plastové obaly, jelikož jsou neekologické. Rozprašovač je skvělý. Nádherně rozprašuje a vytvoří krásnou mlhu. Necáká ani neteče. Vůně je taková kořeněno dřevitá. Kdo má tyhle vůně rád bude si lebedit. Já mám tyhle dřevité parfemace moc ráda :) 
50 ml produkt pořídíte kolem 100,- na internetu nebo v drogerii DM

Složení: Čistý vodní destilát ze santalového dřeva
Alcohol 2%

5 komentářů:

  1. pleťová voda vyzerá super, a veľmi sa mi páči že je formou rozprašovača ;)

    OdpovědětVymazat
  2. U mě je zase květinová nebo termální voda nepostradatelná celoročně :-) Santalové dřevo od Saloos jsem zatím nezkoušela. Spíš než pro účinky by mě ale lákalo vodičku vyzkoušet kvůli vůni :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakou máš nejraději? Já si ji taky zvolila hlavně kvůli té vůni :D

      Vymazat
  3. Miluji vůni santalového dřeva. A na tuhle vodu jsem narazila nedávno na eshopu Bioneeds. a když jsem si tam objednávala nové rtěnky, tak jsem ji do košíku také přihodila. Už se těším, až ji vyzkouším :-)

    Začínám objevovat tajemství přírodní dekorativky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.