úterý, června 04, 2013

Lille- Egyptská hlinka (pudr)

Pudr je obohacen o vitamín A a E. Existuje jen jeden odstín, jelikož se přizpůsobí jakékoliv pokožce. Po prvním nanesení jsem se zhrozila, byla jsem divně hnědá až do oranžova. Až jsem si řekla pane bože, co to je, to nebudu moci používat. Po chvilce se ale odstín sjednotí s tónem vaší pleti. Stačí nanášet opravdu malé množství, barva je velice intenzivní. Na pleti tvoří krásný nádech opálené pokožky. Vše vypadá velice přírodně. I světlé pleti propůjčí trochu zdravějšího odstínu. Pleť se neleskne. Jen to chce pečlivěji rozetřít po celém obličeji, aby nevznikly fleky.


 Balení mi přijde trochu divné, na co tak složité otvírání a když ano, tady klidně mohlo být zrcátko, které na tom velmi postrádám. Budu si tam muset nějaká přilepit. 


 A takto vypadá, když je celý pudr rozložen



 Korková destička, která slouží k otření přebytečného pudru na štětci. Jelikož stačí opravdu malé množství, vyplatí se po ni štětcem jezdit déle.

Už se mi fakt budete smát, ale mám zase problém s krabičkou :D prostě mi to nevydrží zavřené:/ že já si všude vyberu nějaké zmetky ách jo..




Hlinka geniálně práší, tak to chce větší opatrnost, jinak ji budete mít všude

Stačí nabrat opravdu malé množství. Odstín je velice intenzivní..

A přebytečné množství otřeme o destičku. 

Teď už to chce jen rovnoměrné nanášení na obličej, abyste si nevytvořili na obličeji mapu.

9 komentářů:

  1. Výborný pudr, nakupuji ho již mnoho let a ještě k němu dostanu dárek :) (kupuji ho zde kosmetikalille.cz a jsem opravdu spokojená)

    OdpovědětVymazat
  2. Také já ho dostala od kamarádky, která mi poradila, jak ho používat a jsem s ním velice spokojená. Vydrží opravdu dlouho. Znám ho ještě bez korkové destičky. Je super. Jediné, co je škoda, že se stírá. Ale to mi nevadí. Tak jen ho zkuste děvčata, budete opravdu spokojené.

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem Egyptskou hlinku v lázních Podhájská na Slovensku za 20 €. Děvčata, která to prodávala nás s tím podrobně seznámila a předvedla přímo na našich tvářích. Úžasný výsledek. Hlinka je v hliněném soudečku a korek je na spodní straně zátky. Dále měly v nabídce přírodní štěteček za 15 € a k tomu jako dárek kajálovou tužku.

    OdpovědětVymazat
  4. Balenie ma nebavi,neda sa vziat so sebou,lebo sa v kabelke trusi vsade,inak celkom fajn,az na cenu,ktora je dost vysoka a pri neopatrnosti,dost oranzova farba,druhykrat skusim nieco ine

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, příkladam svoji zkušenost. Pudr miluji! Dokonalý .. Používám kabuli stetec od minerálního make-upu. Výsledek je skvělý, rovnoměrně po cele pleti :) Krabicka mne take zlobila, ale neodradila.. Používám při uzavření odlicovaci tamponek. Pudr se nevysype při cestovani a následném otevření ven :) Jeste abych zabránila otevření víčka v kosmetické tasticce. Dam přes nej vlasovou gumicku a je klid :))) Uz hodně krát jsem ho uklízela v tašce a musim říct, ze to jde špatne dolu :( Je to nej výrobek, kterému jsem verna od první chvíle co jsem ho vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, příkladam svoji zkušenost. Pudr miluji! Dokonalý .. Používám kabuli stetec od minerálního make-upu. Výsledek je skvělý, rovnoměrně po cele pleti :) Krabicka mne take zlobila, ale neodradila.. Používám při uzavření odlicovaci tamponek. Pudr se nevysype při cestovani a následném otevření ven :) Jeste abych zabránila otevření víčka v kosmetické tasticce. Dam přes nej vlasovou gumicku a je klid :))) Uz hodně krát jsem ho uklízela v tašce a musim říct, ze to jde špatne dolu :( Je to nej výrobek, kterému jsem verna od první chvíle co jsem ho vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,
    musím se připojit k diskuzi:
    Pudr jsme s kamarádkou vyzkoušely na veletrhu v Brně v roce 2000, od té doby obě používáme jen tohle. Je opravdu perfektní. Z počátku jsem ho dost složitě sháněly, ale teď na internetu v pohodě. Myslím, že i cena zůstala stejná jako v roce 2000....
    K.

    OdpovědětVymazat
  8. Lille púder-Egyptskú hlinku používam už cca 25 rokov a som s ňou neskutočne spokojná. Už som vyskúšala kadečo,ale jej sa nič navyrovná. Treba len minimálne množstvo nabrať na štetec a maximálne rozotrieť na korkovom koliečku. Začínam od líčok a zbytok rozotriem po celej tvári, Výsledok je geniálny...Keď si ju chcem preniesť do kufra,tak si tam vkladám tri vatové tampony avôbec sa to netrúsi! Verím,že keď sa s ňou naučíte pracovať dámy,tak budete 100% spokojné ako ja! Je to TOP produkt! A ešte dodám,že je výborná na pleť!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ja hlinku mam a teda podla mna je s nou pracovat nieco priserne, stale nanesiem bud vela, alebo malo a taktiez sa mi ten uzaver neda poriadne zavriet :(, takze toto si myslim uz nekupim asi nikdy, toto nie je velmi produkt pre mna.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.