pondělí, června 16, 2014

DM letní box

Přeji hezký den všem!
Vy, které sledujete pravidelně můj blog, zaregistrovaly jste, že jsem vyhrála letní box od DM v hodnotě 600 korun jen za 149. Dnes jsem si pro něj v polední pauze dojela do drogerie. Čekala jsem, že tam budou nějaké přípravky na nebo po opalování a více přírodní kosmetiky, když se stává čím dál více oblíbenější. Box jsem dostala ve velké papírové tašce DM, ve které se nacházela žlutá krabička. Po otevření bylo vše dané ve žlutém papíru a převázané modrou stužkou.


A co tedy box obsahoval?

1.Balea šampon s balzámem po slunění.
2 Sundance tónující fluid OF 30
3. Rimmel lak na nehty alá Rita Ora.
4. Colgate zubní pasta
5. Rexona- Maximum protection antiperspirant
6. Dermacol sprchový gel s rebarborou a jahody
7. Garnier oil beauty tělové mléko
8. Weleda pěstící tělové mléko
9. Ria dva tampóny
10. Vzoreček šamponu na vlasy essence ultimate

Oriaentačně jsem zkusila propočítat ceny bez vzorníčků a vyšlo mě to na 620 korun.


Čekala jsem, že z toho nevyužiji více věcí. Nevadí některé se prostě uleží jako dárky.
Lakem na nehty od Rimmelu mě hodně potěšili. Tenhle odstín je můj nejbolíbenější a zrovna mi došel, takže bomba. Tampóny se vždy hodí. Pěstící tělové mléko od Weledy jsem zatím ještě nevyzkoušela a strašně ráda ho vyzkouším. Rexonu si nechám v záloze pokud si mé tělo nezvykne na přírodní deodoranty. Sprchový gel od DC vypatlám. Nějaký ten sulfát mě nezabije a sprchových gelů není nikdy dost. Navíc tenhle nádherně letně voní.

A jak jste na tom vy? Je Vám líto, že jste ho nevyhráli nebo na druhou stranu jste rádi, páč byste výrobky nevyužili?

21 komentářů:

  1. ty jo, tak teď mě to mrzí ještě víc, vypadá krásně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně :( taky mě to teď o to víc mrzí :( ale tak snad se dočkáme ještě nějakého dalšího :)

      Vymazat
    2. Myslím, že povětšinou bude box chválen. Doufám, že se DM rozhodně ještě nějaký udělat.

      Vymazat
    3. Taky doufám, že ještě nějaký bude, protože se na mě nedostalo. Samý super věci v něm jsou :))

      Vymazat
  2. Tak mě právě zase nemrzí, že se na mě nedostalo, myslela jsem, že bude mít třeba nějaké samoopalováky, a hlavně jsem čekala více věcí od privátních značek dm. Ale za ty prachy, i kdyby jsi to měla použít na dárky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čekala jiné výrobky no, ale co se dá dělat. To je fakt no :)

      Vymazat
  3. Je to super, dokonce bych řekla, že lepší než většina těch německých, co jsem měla.. už se těším, až si pro něj zajdu... jen bych radsi jiny odstín laku, tak snad nebudou všechny stejné...růžových mám milión My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám též růžových milion, ale stejně je využívám asi nejvíce.

      Vymazat
  4. Tak já se těším především na sprcháč, ale celkově je box povedený. Za tu cenu...
    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  5. Za tu cenu super, gratuluji k výhře :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, mně se zdá parádní, taky jsem smutná, že los nevyšel i na mě :/

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré využitelné věci, DM se snaží, pěkný box

    OdpovědětVymazat
  8. Já také vyhrála. Zítra si ho vyzvednu. A pro me ma tedy super obsah.

    OdpovědětVymazat
  9. No, tak to lituju, že jsem nevyhrála, achjo. :D ale tobě gratuluju, pěkné věci! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jéjda, škoda že se i na mě nedostalo, box vypadá super! :) Doufám, že brzy bude další! :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je prostě luxus. Škoda, že jsem neměla štěstí :(

    OdpovědětVymazat
  12. Mám ho a jsem nadšená, nejlepší krabička ze všech dosud vydaných :-) (myslím, LB,SB atd.)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem nadšená a taktéž ji pasuji za tu nejlepší krabičku, co se na českém trhu objevila. Vše je využitelné. :)

    OdpovědětVymazat
  14. No já neměla štěstí a je mi to rozhodně líto, protože krabička i obsah se moc povedly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.