středa, dubna 11, 2018

Nákupy a novinky březen 2018

Hezké středeční poledne.V březnu jsem si trošku zautrácela. To je tím, že už cítím ve vzduchu jaro a vše mě hned baví víc. První můj nákup byl v Manufaktuře. Na limitovanou edici violka jsem se moc těšila. Ani jsem k produktům nečichala a brala jsem je. Jen sirup mi paní prodavačka dala ochutnat. K tomu jsem si vzala jemnou olejovou odličovací emulzi a tělové mléko s hroznovým olejem a panthenolem. Zdarma jsem k nákupu dostala pleťový stříbrný rozjasňovač.


Z violky jsem byla natolik nadšená, že jsem do týdne tůru do Manufaktury absolvovala znova. Tentokrát jsem vzala všechny produkty. Velejemný sprchový gel a šampón, omlazující hydratační a revitalizační pleťová mlha, fialkový sirup,zvláčňující jemné rostlinné mýdlo, ideální regenerační krém na ruce a fialkový balzám na rty. Vše mi moc sedlo, takže bych produkty ráda měla do zásoby. Nádherně voní, já tuhle vůni prostě zbožňuji. A sirup? To je slast sama. Chutná stejně jako ty fialkové bombónky z poutě ♥ A vůně všech věcí, jak by smet.


To bych nebyla já, abych hned neběžela do DMka pro novou limitku od Alverde. Tentokrát jsou to tři mini krémíky na ruce s pilníčkem na nehty. Bez krému na ruce nemohu žít a tyto se mi ideálně vejdou do každé kabelky. Určitě stojí za zkoušku :) Ruce krásně zhydratují a nezanechávají mastný film.



Opět jsem se vrátila k minerálnímu make upu. Bohužel neexistuje odstín, který by mé pleti sedl. Takže vždy musím míchat více odstínů dohromady. K tomu je to ještě jiné v létě a jiné v zimě.  Takže mám zkoupenou tak půlku odstínů a míchám, dokud odstín nesedne mému momentálnímu tónu pleti. O Tarice jsem psala už v minulých nákupech. Vůbec nejlepší pomocník na akné, jaký může být. Masku používám každý den a moje pleť už je o 90% lepší než před tím :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.