středa, října 23, 2013

Denní krém na obličej Balea- Reichhaltige tagescreme

Zdravím slečny. Po měsíčním používání denního krému od Balea jsem si pro Vás připravila recenzi.
Pro začátek rovnou říkám, že ho vřele doporučuji pro ty z Vás, které mají suchou pleť a zatím nepřišly na žádný dobrý krém. Nečekala bych, že krém v přepočtu za 50 korun bude takováhle bomba. Jsem mile, mile potěšena. Příště beru domu další balení. A to jsem na něj narazila náhodou. Hledala jsem nějaký levný krém pro suchou pokožku. Jelikož jsem vyzkoušela i dražší a nějaký mega zázrak to nebyl. Ale stále je tady heslo, co vyhovuje jinému nemusí sedět druhému :P

Mandlový olej hydratuje pokožku a tím snižuje pocit napětí. Speciální UV ochrana zabraňuje stárnutí pokožky. Denní krém je speciálně přizpůsoben potřebám suché a citlivé pokožky. Je ideální jako základ pro make up. Jemně zklidňuje namáhanou pleť. Hydratační faktor pokožky účinně váže vodu a tak poskytuje vysoký stupeň vlhkosti. Je obohacený extraktem ze žlutého melounu.


50 ml balení v tubě, které se nacházelo ještě ve stejně barevné krabičce. Výdrž bude stejná jako u většiny krémů. Je potřeba tak normální množství.

Denní krém na obličej jsem od této značky ještě nikdy nevyzkoušela. Rozhodně nejsem zklamaná, spíše naopak. Velmi mě překvapil. Pleť mám opravdu velmi suchou a citlivou a jen tak na ní něco nesnesu. Vyzkoušela jsem už spousty krému, nijak neublížili, ale ani nijak zázračně nepomohly.
Už jsem nevěděla jakým krémem ji mám hydratovat. Ale stal se zázrak. Tenhle krém mi vyhojil i strupaté čelo a loupající se nos. Necítím žádný pocit napětí ani vysušené pokožky. Nezpůsobuje mi žádné alergické reakce ani akné.


Krém je mastný, po nanesení na obličej jsem se na chvíli zarazila, ale nakonec se po rozetření krásně vpil. Není to, ale takové to vpití, že je pokožka znova suchá. O tomhle krému na pleti nevíte, ale když se dotknete obličeje lze cítit. Krémy pro suchou pleť jsou prostě mastnější. Pro ty, které nepoužívají make upy a chtěly by po aplikaci s ním vyjít ven mám jeden velký nedostatek. Pleť se po něm šíleně leskne.

S tím, že je to ideální základ pro make up souhlasím. Nanáším ho vždy pod make up. Pleť po odlíčení nemám tak dehydratovanou jako bez něj. Dokonce make up nezvýrazní ani drobné šupinky. Což je super.


Divím se, že je parfémovaný, když je vhodný i pro citlivou pokožku. Parfemace mi nějak nevadí. Má příjemnou vůni, kterou nedokáži k ničemu přirovnat. Občas mi přijde trochu více intenzivnější a cítím ji i z obličeje. Není to, ale nijak drastické.



Ve shrnutí bych se jen opakovala. Krém za 50 korun může vyzkoušet každý. Pro mě je to super výrobek, který stojí za to. Zde neplatí , že kvalitní výrobky musejí být drahé. Dávám plný počet hvězdiček :)

21 komentářů:

  1. Hm, tak to by mě nikdy nenapadlo. :) Já na suchou pokožku netrpím - spíš naopak - ale moje kamarádka sušenka si maže obličej měsíčkovou Indulonou a nedá na ní dopustit. A to už vyzkoušela kde co včetně hodně drahých krémů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měsíčkovou indulonu? To bych také mohla zkusit na nějaké hodně suché místo. Teď jde jen o to aby se mi neucpávaly póry

      Vymazat
    2. Jí to dělá jen dobře. Však zkus a uvidíš. Kdyžtak to domažeš na ruce, lokty a paty. :)

      Vymazat
    3. Pravda, vždy se upotřebí :) Na ruce taky patlám 100x denně furt něco :D Jinak ti závidím, že nemáš problémy se suchou pletí, koho to má furt bavit hydratovat :D

      Vymazat
  2. Vypadá super, to by mě nenapadlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele to asi nikoho, ale poslední dobou nedám na výrobky Balea dopustit :)

      Vymazat
  3. Tak to je škoda, že se po něm pleť hodně leskne. Já mám mastnou pleť a hledám nějaký dobrý krém na pleť. Mám teď od Garnieru night care a je super. Je pro všechny typy pleti. Nádherně voní, krásně pleť přes noc hydratuje. Jinak od zn. Balea bych se celkem bála vyzkoušet krém na obličej. Ale bála jsem se vyzkoušet i masku na obličej a nakonec jsem s ní byla spokojená. Takže třeba někdy nějaký krém vyzkouším ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele to v pohodě zakryje trocha pudru :) No já se taky bála, že to nedopadne dobře. Přeci jenom patlat si na obličej něco tak levného je divné :D Jinak dobré krémy má Loreal, jen ti přesně neřeknu jaký, jelikož máš pleť přesný opak mě. Ale Balea dělá krémy i na mastnou pokožku a smíšenou, tak kdyby jsi chtěla zkusit koukni se po nich :)

      Vymazat
  4. Zrovna jsem se na něj v DMku včera koukala, ale říkala jsem si, že ho tam radši nechám, abych nebyla zklamaná. Ale pokud je mastnej, tak je to něco pro mě. :-) Lesknoucí se pokožka mi vůbec nevadí, pořádná hydratace, to je moje. :-) Jaká je konzistence, je spíše hutnější, nebo řidší? :-)
    Nejspíš se pro něj zastavím..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konzistence je trochu hutnější, ale krásně se roztírá. U nás je asi dražší vid? Já ho kupovala v Německu. No to jsi můj člověk, hlavně že hydratace je pořádná. Já se vyžívám v mastných krémech a olejích :D

      Vymazat
    2. Je skvělé, že je konzistence hutnější, většinou jsou krémy Balea takové vodové a to já nesnáším. :-/ Budu pro něj fakt muset zajít! :-)
      Přesně tak, mluvíš mi z duše. Pořádné mastné krémy a oleje. :D

      Vymazat
    3. Hele než jsem začala jezdit nakupovat do Německa se značkou Balea jsem neměla žádnou zkušenost. Teď je to moje nejoblíbenější levná kosmetika. Když pominu tenhle krém na obličej tak mám ještě na ruce a na tělo ten Vital creme oil a ty jsou též nádherně hutné :))

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. s pleťovými krémy od baley zatím zkušenost nemám, velmi mile mě ale překvapil :)
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, kdyby ti sedl jako mě je to spousta ušetřených peněz :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Krém už mám doma, je super :) Stala jsem se pravidelným čtenářem, blog se mi moc líbí!
    Pokud budeš mít čas a chuť, můžeš zavítat ke mně na blog. A pokud se ti bude líbit, můžeš být mou pravidelnou čtenářkou. :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.