neděle, listopadu 06, 2016

Cannaderm řada STOP akné aneb přírodní pomocník

Přeji hezkou neděli. Dnešní článek bude na hodně probírané téma, kterým se alespoň jednou v životě zaobírala snad každá z nás. Jedná se o zabiják hezké pleti a to jest akné. Za tu dobu, co mě trápí jsem vyzkoušela všemožné kosmetické produkty, přírodní/chemické, masti, bylinky, změnu jídelníčku a po ničem jsem neviděla změna k lepšímu. Až mi jednou babička dala krém od Cannadermu STOP akné se slovy, že po tomhle se mi to určitě začne lepšit. A měla pravdu, změny k lepšímu jsem začala pozorovat už po měsíci používání. Proto jsem se rozhodla koupit si od této značky celou jejich řadu STOP AKNÉ. Sada obsahuje ošetřující vodu, mycí pěnu, ošetřující krém a čistící masku.
Předem říkám, že každá pleť je jiná, každé pleti sedí něco jiného a něco jiného ji také dokáže uzdravit. Proto je to velmi individuální. Mě Cannaderm uzdravil pleť, zbavil ji akné,  ale někomu jinému nemusí vůbec fungovat.


S Cannadermem ke krásné zdravé pleti bez akné. Každý z nás si tím alespoň jednou v životě projde a proto každý ví, jak je to náročné a zmáhající a hlavně, že je to povětšinou běh na dlouhou trať. Pubertu už mám dávno za sebou a i na mě se pokoušela tenkrát vyřádit. Jenže přišel ten zázrak, který se jmenoval antikoncepce. Tenkrát mi každý říkal, jaká je to úžasná věc. Že se srovnají hormóny a hlavně, že se zlepší stav pleti. Ano stav pleti k lepšímu se změnil hned po druhém měsíci užívání. Tenkrát už mi, ale nikdo neřekl, jaké to bude až jednou HA nebudu chtít brát. Už se nikdo nezmínil o následcích, jaké to má a co to v našem těle za ty roky zanechá. Abych se dostala už k jádru věci. HA jsem vysadila v lednu 2015 a s problémy se podotýkám do dnes.
Většina holek psala, že jim pár měsíců po vysazení začaly padat vlasy a razantně se zhoršila pleť. U mě se nic takového po pár měsících nekonalo. Říkala jsem si 8 měsíců, to už jsem v suchu, To už to svinstvo mám z těla venku. Omyl!! Velký přelom nastal až po 9 měsíci. Ze dne na den se mi pleť zhoršila o 100 stupňů. Přišlo velké akné, které začalo na čele a do pár týdnu bylo po celém obličeji. Stále se zhoršovalo. Což byl pro mě šok. Já měla vždy suchou pleť, tudíž jsem na ní mohla patlat cokoliv mastného a najednou jsem se měla starat o mastnou pleť. Nevěděla jsem jak a jaké výrobky vlastně použít, jelikož doma jsem měla jen samé vyživující na dehydratovanou pleť. Vyzkoušela jsem spousty přípravků na akné, které ostatním pomáhali (zinkovou mast, Syncare, Avene a nic mi nepomáhalo. Zkoušela jsem i očistné kůry, omezit nějaké potraviny, dokonce i TČM nějaké tablety na krásnou pleť. Používala jsem i výrobky, které nebyly přírodní. V tu chvíli mi to bylo jedno, hlavně kdyby mi to pomohlo. Ale ono mi nic nepomáhalo.
Až mě jednoho krásného dne zachránila moje babička, když mi dala do ruky krém od Cannadermu STOP akné. Mazala jsem poctivě každý den 2x denně. Poté jsem dokoupila i další přípravky z této řady. Halelůjah po 4 měsících trápení jsem konečně viděla zlepšení. Dnes jsou to skoro dva roky od vysazení a já mám skoro po problému. Momentálně mě trápí tak 4 až 5 pupínků do týdne.


AKNEA OŠETŘUJÍCÍ VODA 200ml za 171,- Kč
Pro každodenní péči o pokožku s projevy akné a nadměrnou tvorbou kožního mazu. Certifikovaná přírodní receptura s alkoholem a bylinnými extrakty působí antibakteriálně, účinně čistí a tonizuje mastnou a uhrovitou pleť. Dlouhodobá a pravidelná péče programem aknea zmírňuje nepříjemné projevy spojené s akné jako je nadměrná tvorba kožního mazu, ucpané, zarudlé a zanícené póry, uhry, komedomy atp.

Vodu používám každé ráno, abych pleť zbavila mastnoty a nečistot, které se na ni v noci usadily a každý večer po odlíčení, abych pleť dokonale dočistila a zbavila ji zbytku makeupu a nečistot. Vyhýbám se oblasti očí, jelikož voda nepříjemně v očích štípe. Pleť poté vždy opláchnu.


Složení 11-13
Aqua- voda 1 rozpouštědlo
Alcohol Denat- denaturovaný alkohol R3 rozpouštědlo, má konzervační účinky
Glycerin- glycerin RZ1 účinná pozitivní složka a rozpouštědlo
Calendula Officinalis Extract- extrakt z měsíčku lékařského R1+ účinná pozitivní složka, má protizánětlivé učinky
Euphrasia Officinalis Extract- extrakt ze světlíku lékařského R1+ účinná pozitivní složka, utišuje
Equisetum Arvense Extract- extrakt z přesličky rolní R1+ účinná pozitivní složka. vysoký obsah křemíku
Cannabis Sativa Seed Extract- extrakt ze semen konopí setého R1+ účinná pozitivní složka, zklidňuje podráždění
Lonicera Caprifolium Flower Extract- extrakt z květu zimolezu kozího
Lonicera Japonica Flower Extract- extrakt z květu zimolezu kozího listu
Lactic Acid- kyselina mléčná RZ1 pufrující a konzervační účinky
Inositol- cukerný alkohol RZ1 prostředek péče o pokožku

AKNEA MYCÍ PĚNA 180ml za 263,- Kč
Pro každodenní mytí hrubé, mastné pokožky a pokožky s projevy akné. Přírodní receptura s velmi šetrnými mycími látkami jemně, ale účinně odstraňuje svrchní zrohovatělou vrstvu buněk, umývá povrchové nečistoty z pokožky a omezuje tvorbu kožního mazu. Po umytí je pokožka perfektně čistá, zklidněná a bez pocitů vysoušení nebo podráždění.

Pěnu používám na čištění i na odličování. Při odličování napěním na celý obličej, nechám chvilku působit a poté smývám mořskou houbičkou. Pěnu používám jen na pleť. Na odličování očí používám jiný produkt. Když jsou dny, kdy se nelíčím tak pěnu používám jen na čištění. Opět napěním celý obličej a pleťovým kartáčkem krouživými pohyby vyčistím celý obličej. Pleť mi ovšem přijde trochu vysušená, tak je potřeba ji zhydratovat a vždy po odlíčení/čištění nanést krém.


Složení 16-18
Aqua- voda 1 rozpouštědlo 
Sodium Coco-Glucoside Tartrate- sodium cocoglucoside vinan, čistící prostředek, emulgátor
Cocamidopropyl Betaine- kokamidopropyl betain CH2 mírnější tenzid
Disodium Cocoyl Glutamate- aktivní čistící látka
Agrimonia Eupatoria Extract- extrakt z řepíku lékařského, hojivé účinky
Alcohol- alkohol R2 rozpouštědlo, má čistící účinky
Glycerin- glycerin RZ1 účinná pozitivní složka a rozpouštědlo
Cannabis Sativa Seed Extract- extrakt ze semen konopí setého R1+ účinná pozitivní složka, zklidňuje podráždění
Citric Acid- kyselina citrónová CH1 pufrovací látka, používá se k úpravě pH
Cannabis Sativa Seed Oil- olej ze semenen konopí setého R1+ účinná pozitivní složka, zklidňuje podráždění
Citrus Grandis Seed Extract- extrakt ze semen pomela R, EO1 účinná pozitivní a vonná látka
Tocopherol- vitamín E R1+ účinná pozitivní složka , antioxidant, podporuje léčení
Thymus Serpyllum Oil- olej z brzlíku EO má léčivé účinky
Salvia Triloba Leaf Extract- extrakt z listu šalvěje křovitě R, EO1+ antidepresivní a povzbuzující účinky
Salvia Officinalis Leaf Extract- extrakt z listu šalvěje lékařské R1+ účinná pozitivní složka, působí ochranně a proti zánětům
Helianthus Annuus Seed Oil- olej ze semen slunečnice roční R1+ účinná pozitivní složka

AKNEA OŠETŘUJÍCÍ KRÉM 75g za 216,- Kč
Krém je pro každodenní péči o pokožku s projevy akné a s nadměrnou tvorbou kožního mazu. Vylepšená receptura krému obsahuje přírodní složky, které výrazně redukují nepříjemné projevy spojené s akné jako je nadměrná tvorba kožního mazu, ucpané, zarudlé a zanícené póry, uhry, komedony atp. Pro viditelný efekt je nutná dlouhodobá a pravidelná péče o uhrovitou pokožku.

Zpočátku jsem krém používala dvakrát denně. Ráno a večer. Když akné začalo ustupovat, začala jsem ho používat jen ráno pod make up. Na noc momentálně používám Havlíkův přírodní zázrak, který je taky dokonalým pomocníkem. Jelikož ve směs všechny výrobky na akné pleť vysušují, je potřeba ji dopřát dostatek hydratace. A na to se zrovna skvěle hodí ten Havlík. Řekla bych, že krém ze všech tří produktů má největší léčivou sílu.


Složení 33-35
Aqua- voda 1 rozpouštědlo
Cannabis Sativa Seed oil- olej ze semen konopí setého R1+ účinná pozitivní složka, zklidňuje podráždění
Glyceryl Stearate- glyceryl stearát RZ1 prostředek péče o pokožku, emulgátor
Alcohol- alkohol R2 rozpouštědlo, má čistící účinky
Glyceryl Stearate Citrate- glyceryl stearát citrát RZ1 emulgátor, dobře promašťuje
Cetearyl Alcohol- cetylsteryl alkohol R1 prostředek péče o pokožku, chrání před vlhkostí
Potassium Alum- M2 deodorant
Tocopherol- vitamín E R1+ účinná pozitivní složka , antioxidant, podporuje léčení
Cetyl Alcohol- cetyl alkohol R1 prostředek péče o pokožku, zjemňuje a vyhlazuje
Stearic Acid- kyselina stearová RZ1 emulgátor, dobře promašťuje a uhlazuje
Palmitic Acid- kyselina palmitová R1 prostředek péče o pokožku, zlepšuje konzistenci
Commiphora Myrrha Resin Extract- extrakt pryskyřice z myrhovníku pravého
Symphytum Officinale Root Extract- extrakt z kořene kostivalu lékařského, má léčivé účinky
Glyceryl Caprylate- glyceryl kaprát R1 prostředek péče o pokožku, dobře promašťuje
Cannabis Sativa Seed Extract- extrakt ze semen konopí setého R1+ účinná pozitivní složka, zklidňuje podráždění
Glycerin- glycerin RZ1 účinná pozitivní složka a rozpouštědlo
Panthenol- pantenol (provitamin B5) CH1 regeneruje, podporuje obnovu buněk
p-Anisic Acid- vonná přísada 
Sodium Caproyl / Lauroyl Lactylate- sodium lauroyl laktylát, emulgátor
Triethyl Citrate- trietyl citrát CH1 desodorant, antioxidant
Thymus Serpyllum Oil- olej z brzlíku EO má léčivé účinky
Salicylic Acid- kyselina salicylová R, CH1 konzervant, prostředek proti akné
Sodium Bicarbonate- soda M1  regulátor pH
Lonicera Caprifolium Flower Extract- extrakt z květu zimolezu kozího
Lonicera Japonica Flower Extract- extrakt z květu zimolezu kozího listu
Xanthan Gum- xantanová klovatina CH1 želírujícízahušťující a spojovací přípravek
Bisabolol- bisabolol  (vitamín H) RZ1+ účinná pozitivní složka,důležitá pro vlasy a kůži
Lecithin- lecitin R1 prostředek péče o pokožku, emulgátor
Melaleuca Alternifolia Leaf Oil- olej z listu kajeputce střídavolistého (tea tree)  R,EO1+ působí antibakteriálně
Citral- citral RZ,EO1+ vonná látka, součást citronového oleje
Geraniol- geraniol R, EO 1+ éterický olej z růže
Linalool- linalol R1 vonná látka
D-LimoneneLimonen je uhlovodík klasifikovaný jako cyklický terpen

*R= rostlinný původ, RE= rostlinný extrakt, EO= éterický olej, CH= chemicky vyrobená sloučenina, M= minerální původ, Z= živočišný původ, B= biotechnologický původ, RZ= rozličné zdroje

A nakonec přidávám jednu nehezkou fotku jak se mi akné zlepšovalo. Fotku v nejhorší fázi nemám, jelikož to byla taková katastrofa, kterou bych vážně nemohla zveřejnit. Představte si stav vlevo tak dvakrát horší.

Fotka z dneška

5 komentářů:

  1. Takze kupujem krem. Len este vediet, kde tuto znacku predavaju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ji prodávají ve zdravé výživě, jinak je k sehnání na internetu a nějaké výrobky jsou i v drogerii Teta.

      Vymazat
    2. Tiez som ho zhanala a nasla som na notino.sk alebo aj v lekarnach Max by ho mali mat :)

      Vymazat
  2. Inac ja tiez po vysadeni hk presne zhorsenie pleti aj ked vzdy som mala zmiesanu to mi ostalo, sice nie az tak zly stav ako si mala ty co ti teda fakt nezavidim ale skor cierne bodky a rozsirene pory sem tam sa nieco zapali. Tiez sa toho neviem zbavit, preto som aj presla na prirodnu kozmetiku, ale neviem mam take obdobia, ze raz je to lepsie raz horsie, nemam este uplne odsledovane co mi robi zle a uplne som este nenasla nieco co by mi uplne vyhovovalo, tak mozno si mi prave pomohla s vyberom hehe.

    OdpovědětVymazat
  3. Od Cannadermu jsem měla tu ple´tovou vodu a jako nebyla špatná, ale zase ždáný zázrak to nebyl ;)

    Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY, která končí už v neděli 20. listopadu! :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.