úterý, března 05, 2019

Novinky a nákupy únor 2019

Krásné úterý. Druhý měsíc je za námi a já se stále krotím s nakupováním kosmetiky. Snažím se kupovat jen to, co potřebuji. Pár let jsem nakupovala kosmetiku jako zběsilá. Nedokázala jsem si představit, že bych neměla zásoby třeba šampónů na půl roku do předu. Vlastně jsem nakupovala neustále. Měla jsem pocit, že zásoba je něco, co se jednou hodí. Co jednou ráda ocením, až třeba nebude dostatek peněz nebo se přihodí něco jiného. Je to hloupost. Vloni jsem napočítala, že mám do zásoby nakoupených 12 šampónů? A na co? To je defakto zásoba na celý rok. A stále jsem kupovala nové a tak se mi stalo, že jsem některé starší nepoužité kousky i vyhodila, jelikož prošly. 
Rozhodla jsem se, že budu žít trochu minimalisticky. Nepotřebuji 15 tělových másel, když ve směs používám nejraději jen tři. Nakupovat do zásoby? Hloupost. Třetí světová ani konec světa nepřijdou. Takže v roce 2019 se snažím nakupovat to, co skutečně potřebuji plus jednu, dvě věci do zásoby. To mi přijde jako přijatelné.

Šla jsem do DMka jen pro tyhle věci. Kecám, lak jsem si do košíku hodila navíc 😆 Musela jsem si taky udělat radost a chtělo to změnu. Ve směs žádné rudé laky nemám. Lak na vlasy je klasika, bez toho nemůžu existovat. Stejně jako bez odličovacích tampónků. Sice je používám jen na dočištění, ale i tak rychle mizí. Stejně jako pudr. Objeví se kolečko a za chvíli je po něm. Nejvíce se mi zatím osvědčil tenhle nejtmavší odstín od Alverde. Nejen, že je těžké sehnat MU, ale i pudr. Přijde mi, že všude mají bohatou škálu jen světlých odstínů. Někdy i ten nejtmavší odstín je na mě světlý 😫 A to nebudu mluvit o tom, že sehnat přírodní pudr se zrcátkem a labutěnkou je nadlidský výkon. Zatím jsem našla ten dokonalý jen od Alterry. Jenže jejich dekorativka se dá sehnat jen v Německu 😥😪
Pudr nanáším štětcem jen doma. Do práce a na cesty potřebuji labutěnku. Třtinový šampón od Alverde je z celé jejich škály můj nejoblíbenější. Jako jediný ho cítím po umytí z vlasů. A vůně je opravdu krásná 😊 koukám, že už má zase trochu jinak barevně provedené víčko.

Taft lak na vlasy 6 62,- kč
Alverde šampón se třtinovým cukrem 59,- Kč
Loreal lak na nehty 119,- Kč
Ebelin labutěnky 48,- Kč
Alverde pudr 119,- Kč
Ebelin odličovací tampónky 29,- Kč

Do drogerie Müller jsem šla hlavně pro krém na ruce a pro masky na obličej. Miluji tyhle pytlíčkové masky od Terra Naturi. Nově jsem vyzkoušela i bylinkovou. Opravdu božská bylinková vůně. Hodně z ní cítím šalvěj 😊 Jak jsem říkala, prvotně jsem šla jen pro krém na ruce od Dr. Schellera. Bohužel měli jen jeden 🙈 je to jediný krém, který mi dokáže dát zničené ruce dohromady. Používám ho především v zimě nebo po náročném úklidu, či zahradničení. Tak jsem si k němu vzala ještě novinku od TN. Jak já miluji levanduli a krém je skvělý 🧡
Naopak jsem velmi zklamaná z tělového fluidu. Myslela jsem si, jak božsky bude vonět po kokosu. Bohužel aloe vera tomu dává jiný říz. Mě osobně to absolutně smrdí a cítím z toho houby 😖 Takže ho naprosto nevyužiji a poputuje dál.

Masky TN po 25,- Kč
Krém na ruce Terra Naturi -levandule 57,- Kč
Krém na ruce Dr. Scheller - měsíček 71,- Kč
Tělový fluid Terra Naturi - aloe vera a kokos 130,- Kč

Nevím, po jak dlouhé době mi došel make up, ale pokaždé, když objednávám nový je dražší.  Bohužel musím kupovat dva rozdílné odstíny, které si míchám dohromady, abych docílila svého odstínu. Možná by existoval dokonalý odstín pro mě i v jednom kelímku, ale to bohužel nezjistím, když si MU nemám kde vyzkoušet. Objednávám totiž z Polska. Každopádně je to nejlepší minerální make up.

Minerální make up Annabelle Minerals odstín golden light 388,- Kč
Minerální make up Annabelle Minerals odstín beige light 388,- Kč

V únoru jsem za kosmetiku utratila 1595,- Kč.

1 komentář:

  1. Produkty Annabelle Minerals na mě čekají, tak se už moc těším. :-) Jinak moc pěkné nákupy :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.