pátek, února 01, 2019

Nákupy a novinky leden 2019

Přeji Vám krásný první únorový den a zároveň krásný víkend.🙌
První letošní článek je ve znamení novinek, jak kosmetických, tak nově i těch, co se dají sníst a vypít. Neměla jsem v plánu kupovat nějakou novou kosmetiku. Mám ji tolik, že by stačila pro deset lidí. Jenže, bohužel se moje pleť změnila skoro přes noc z mastné problematické na suchou ''vysušenou'' a stále problematickou. Doma mám sice tuny kosmetiky, ale co se týče pleťové péče, tak nemám žádné hydratační výrobky na suchou pleť 🙈 Uvažovala jsem nad Havlíkovo Apotékou, ale pak jsem se rozhodla pro jeden severský nákup aneb zase zkouším nové značky. Značky mají být údajně ''přírodní'' což teď ještě netvrdím. Musím řádně prozkoumat složení, abych je mohla nazývat přírodními. To se dozvíte v pozdějších recenzích 😊



Zkusila jsem pár produktů od značky Organic shop, Dr. Konopka’s a Rezepte der Oma Gertrude. Máte zkušenost s nějakou značkou? Já tedy ne. Proto jsem velmi zvědavá, jak se na ně bude moje pleť a vlasy tvářit. Zatím jsem po pár dní používání stále vysušená. Bohužel nevidím žádné změny k lepšímu. Hlavně obličej se mi skoro až loupe, jak je přesušený 😢😒 Nevíte, co by mi pomohlo?Asi si tam za chvilku začnu patlat sádlo.

Dr. Konopka’s - regenerační pleťová maska pro suchou a normální pleť 89,- Kč
 Dr. Konopka’s - hydratační pleťový peeling 93,- Kč.
Organic shop - bahenní maska Mořská hlubina 63,- Kč.  



 Dr. Konopka’s - hydratační pleťové tonikum pro suchou a normální pleť 94,- Kč.
Dr. Konopka’s - organická bylinná esence č. 54 98,- Kč.



Organic shop - tělová pěna burbunská vanilka 70,- Kč.
Rezepte der Oma Gertrude - výživný krém na ruce 45,- Kč.
 Organic shop - tropický kokosový hydratační kondicionér s bambuckým máslem 69,- Kč.



Tak Valda Grešíkojc u mě zabodoval na plné čáře 👏🏼O jeho existenci vím již pár měsíců, když jsem si v zahradnictví od něho koupila sypaný čaj. Byla to brusinková paseka a získala si mě svou chutí hned po prvním šálku ☕️ Tudíž jsem se rozhodla pro trochu větší objednávku, abych ochutnala i jeho další produkty. Má opravdu velký výběr čajů, kořeni, bylinek, doplňků a další věci. Rozhodně mrkněte na jeho e-shop. Zatím jsem vyzkoušela zelený čaj s jasmínem a do toho jsem si nasypala ty jasmínové květy a za mě opravdu bomba. Malinová šálek je moje 🧡 a bez grilované zeleniny už si nedokáži představit život. Sušené květy jasmínu a pomeranče přidávám do všech čajů. Dají jim vyjímečnou chuť. Především ten jasmín, ten je hodně aromatický.


V lednu jsem za kosmetiku utratila 701,- Kč

5 komentářů:

  1. tie sypané čaje by som veľmi rada skúsila <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou naprosto vynikající všechny :) Ta chuť je opravdu ohromná!

      Vymazat
  2. AAa babičiny čaje to je láska.. :-) Mám vyzkoušené snad všechny :-) A nejvíce miluji švestkový. Co se týká produktů tak vypadají zajímavě a dokonce i cena je příjemná :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babička objevila Ameriku dříve než já :D u mě to taky vypadá na velkou lásku. Cena je hodně pěkná :) Tak švestkový do budoucna určitě také zkusím.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.