čtvrtek, března 07, 2019

Nové přírůstky únor 2019

Ahoj 😊 Připravila jsem pro Vás novou rubriku. Jestli jste si všimli, tak se letos blog nenese jen v čistě kosmetickém směru. Proto jsem založila i novou rubriku ''nové přírůstky'', ve které Vám každý měsíc ukáži, jaké jsem si pořídila nové květiny nebo dekorace. Přeci jenom je to stále ''PŘÍRODNÍ SVĚT'' 🌹🌱 Zahradničení mě baví stejně asi jako kosmetika. Jsem lajk a vše si dělám po svém metodou pokus-omyl. U spousty květin nevím ani název, natož jak se mají pěstovat. Většinou hledám na internetu a nebo experimentuji.

Ony se ty dekorace u mě různě obměňují. Hlavně ty jarní truhlíky s primulemi a cibulovinami. Takže mohu defakto říci, že u mě jaro proběhlo už v první půlce února, kdy mi doma kvetly narcisy a hyacinty. Musím říci, že ty hyacinty byly opravdu kolos. A jak voněly 🧡 no ony už spíše potom smrděly. Jelikož kvetly týden a vůně byla opravdu hodně intenzivní.




První přírůstek na trvalo Plectranthus amboinicus “Rýmovník” Dlouho jsem po něm toužila. Krásná ve směs nenáročná rostlina. Ideální pro pěstování v bytě na parapetě. Má hodně rád světlo a nesnáší velké množství zálivky. Listy nádherně voní po meduňce a mátě. Při rýmě stačí list pomnout v ruce a čichat. Nebo list přelomit a namazat pod nos. Při ucpaném nosu se malý kousek vloží do nosu a nechá chvilku působit. Dá se z něho udělat i čaj, ale s tím zkušenosti nemám.


 Na jaře prostě frčí petrklíče. Nakoupila jsem si je ve všech barvách, které mě v zahradnictví zaujaly. Doma budou dělat parádu tak do dubna. Poté je přesadím na zahradu.


 O téhle květince absolutně nic nevím. Sháněla jsem něco pnoucího, co by se mi mohlo pnout v pokoji po skříni. Pár nových lístečků už se objevilo. Tak jsem zvědavá, jestli se bude opravdu pnout.


Malinká panašovaná květinka, která mi roste před očima. Chce hodně světla a je háklivá na přeschnutí.


Samozřejmě nesmí chybět jarní dekorace. Do té modřinky jsem se zamilovala na první pohled. Zajíčky seženete momentálně v Kiku :)


 Poslední věc, do které jsem se na konci února vrhla byla bylinková zahrádka. Do budoucna plánuji i články o tom, jak se mé bylinkové zahrádce daří 🌱


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.