sobota, března 16, 2019

Weleda Ovesný kondicionér

Přeji krásný víkend všem. Už je to pár měsíců, kdy jsem naposledy psala o nějakém produktu od značky Weleda. Konečně po dlouhé době jsem se dostala k testování ovesného kondicionéru. Celkově mě kondicionéry a masky na vlasy vydrží hodně dlouho. Někdy i tři měsíce. Vlasy mám opravdu složité a málo který produkt jim vyhovuje. Mám rychle mastící, jemné, ale zároveň suché a docela zničené.                                                                      Píší o němPro suché a poškozené vlasy. Zlepšuje pružnost, odolnost a lesk.
Kondicionér s jemnou vůní, s obsahem BIO jojobového a kokosového oleje, s výtažkem z BIO ovsa a bílého slézu. Uhlazuje povrch vlasů, dodává hydrataci a navrací vlasům jejich přirozenou pružnost.
200 ml balení v tubě zakoupíte za 289,- Kč *ZDE*

Jak jsem již výše zmiňovala s mými vlasy je těžké pořízení. Někdy je to až katastrofa. Dělají si, co chtějí, jsou nepoddajné a zničené. Občas mám velký problém s rozčesáváním, tudíž se mi následně tvoří až přírodní dredy. Konečně mám hodně suché. Přitom je pravidelně zastřihuji, ale hold x let chemického barvení a odbarvování si vybralo svou daň.

Konzistence je dosti hutná. Až mě to docela zarazilo, čekala jsem ji daleko řidší. Konzistenčně bych ho přirovnala spíše k masce. Alespoň se dobře nanáší a nikde nestéká, což beru jako plus. 
Kondicionér používám tak od půlky vlasů. Mám hodně suché konečky a tenhle produkt je pro ně hotový zázrak.  Po použití působí daleko vyživeněji než před použitím. A jdou krásně rozčesat. Paráda! Myslím, že při dlouhodobém používání se stav mých konečků dokonce i zlepší. Ale i kdyby se tak nestalo, tak každopádně horší a vysušenější už nebudou 😉

Jediné, co mi vůbec nesedlo je parfemace. Ale tu vem čert, když kondicionér plní mé požadavky!

Děkuji firmě Weleda za poskytnutí výrobku.

Složení je perfektní, nemám, co vytknout 😉

Voda, alkohol, cetearyl alkohol, behenyl alkohol, PCA glyceryl oleát, glyceryl stearát citrát, glyceryl stearát, extrakt z ovsa setého, parfém*, isoamyl laurát, kokosový olej, jojobový olej, karagenan, extrakt z kořene proskurníku lékařského, xantanová guma, kyselina citronová, arginin, hydrolyzovaný pšeničný protein, limonen*, linalol*, citronelol*, geraniol*, kumarin*
A jak jste na tom vy? Používáte kondicionéry při každém mytí? Už jste vyzkoušelo tento ovesný od Weledy?

1 komentář:

  1. Já při mytí vlasům použiji buď šampón nebo kondicionér, a nebo kombinaci šampónu a do mokrýcáh vlasů vmačkám olej. Ale nikdy zároveň, protože pak mám vlasy mastné a nevzhledné druhý den po umytí.. :)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.