pátek, prosince 07, 2018

Nákupy listopad 2018

Přeji hezký pátek :)
Vím, že jsem v minulém článku říkala, že si dávám stopku s nakupováním kosmetiky. Že si koupím jen to opravdu potřebné. Dopadlo to zase trochu jinak. Koupila jsem i pár dalších věcí, ale opravdu jsem se držela. Je to asi nejmenší nákup kosmetiky za celý rok :) Jedná se jen o produkty Alverde. Objednávala jsem z DM e-shopu. Jeden den dopoledne jsem objednala a druhý den ráno jsem už měla balíček doma. Skvělé služby :)

Objednávala jsem hlavně kvůli adventnímu kalendáři. Toužila jsem po něm už vloni, ale nakonec jsem odolala. Letos už jsem odolávat nedokázala. A popravdě jsem za to ráda. Kalendář otevírám každé ráno na insta stories a zatím tam byly jen samé dobré věci :) Jsem zvědava na zbytek, ale už teď jsem si jistá, že koupě litovat nebudu. Ještě jsem chtěla napsat, že jsem si ho raději objednala, jelikož na e-shopu byl o 100 korun levnější než v kamenném obchodě, a to už se vyplatí :)


Určitě to znáte taky, že si nedokáže objednat jen jednu věc. Vždy k tomu musíte ještě něco přihodit. S tímhle já mám docela velký problém, no :D Hlavně, co se týče novinek. Jsem hrozný zvědavec a vždy musím vše vyzkoušet. Až na olejovou tužku na nehtovou kůžičku se jedná o samé novinky Alverde. Jelikož Weleda zrušila tu svou, musela jsem sáhnout po té Alverďácké. Tahle tužka je věc, bez které já nedokáži žít. Je součástí každé mé manikůry. A teď k novinkám. Kávové máslo je naprostá bomba. Nejraději bych ho snědla. Je to, jako byste na sebe mazali právě uvařenou kávu. Z krému na ruce už tak nadšena nejsem. Má být na suchou pokožku, ale já tam postrádám tu pořádnou dávku hydratace. Myslela jsem si, že to bude můj nový zimní krém, ale bohužel. Pro mě je ideální tak k počítači. Rychle se vpíjí a nezanechává mastný film. Ale zničené a vysušené ruce by do pořádku dát nezvládl. To konturovací paletka je další must have. Tohle u značky Alverde opravdu chybělo. Odstíny na stínování, rozjasňování a tvářenky jsou moc krásné. Dá se s nimi opravdu hodně vyhrát. Zkusila jsem tvářenku i na oko a též super.  Velmi dobrá je i vysunovací tužka na rty. Má dobrou výdrž, ale není to nic na suché rty. Metalická rtěnka vypadá na rtech senzačně. Rty nevysušuje, ale bohužel nevydrží na rtech moc dlouho. Přijde mi, jako by mizela před očima. Toď mé první postřehy.


Už jste vyzkoušeli nějakou z novinek od Alverde? A co adventní kalendář? Zakoupili jste nebo jste odolali?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.