sobota, listopadu 10, 2018

Nákupy a novinky září/říjen 2018

Přeji hezký víkend Všem :) Září a říjen se nesl ve znamení poměrně velkých nákupů. Za dosti přičinění tomu má značka Alverde, která vyrukovala s opravdu hodně limitkami. A jak už již všichni určitě víte, těm já nedokáži odolat. Když se teď na to v listopadu dívám zpětně, no spíše, když se dívám do své police s kosmetikou, tak jdu trochu do kolen. Až jsem se sama zděsila, kolik mám třeba tělových mlék a másel. Některá jsem ještě ani neotevřela. No mám co dělat, abych to vše spotřebovala. A to nejsou jen mazadla. Zubní pasty mám do zásoby další tří a šampónů celkem šest balení. Myslím, že je na čase si na listopad udělat nákupní stopku. Dovoleny jsou pouze urgentní věci. Už teď vím, že to bude henna a nejspíše nějaké odličovadlo. Měli jste také někdy problém s přebytkem kosmetiky?
Po dlouhé době jsem se podívala do drogerie Rossmann. Těm českým moc nefandím, mám raději ty Německé. Hlavně kvůli tomu, že tam od značky Alterra mají i dekorativní kosmetiku a celkově lepší výběr a ceny. Od této značky jsem vyzkoušela snad už všechny produkty. Mám své stále, které kupuji stále dokola, jako je citrónovo meduňkový deodorant, brusinko vanilkový krém na ruce, meruňkový olej na vlasy, zubní pasta, ústní voda a levandulové mýdlo. Ve směs tedy vše z fotky. K tomu jsem přihodila ještě masku s aktivním uhlím.


Tak na tuhle limitku jsem se těšila dlouho. Vždy slintám po instagramu, jak v Německu už holčiny kupují a u nás stále nic. Tahle limitka mě na první pohled nadchla barevnými obaly. Po sléze svou vůní. Poslední dobou dává Alverde produktům fakt dobré parfemace.  Zleva, minibalení tří krémů na ruce. Ideální do kabelky. Krém na ruce, sprchový gel, tělové máslo a tekuté mýdlo na ruce. Všechno to moc krásně voní a všechny produkty jsou super. V pytlíčkách se nachází hydratační masky. Musím říci, že ta plátýnková vlevo je fakt bomba. Sice absolutně nesedí na můj obličej, ale ta hydratace je skvělá. Používala jsem ji hlavně u moře, kde jsem měla od slunce hodně vysušenou pleť. Ta druhá mi přišla k ničemu. Žádné viditelné výsledky. Nakonec jsem ještě ve výprodejovém stojanu narazila na dvě fialové rtěnky od Trend it up. Jednu klasickou a druhou tekutou. Mají moc krásný odstín a poměrně i dlouhou výdrž.



Miluji produkty od Annabele Minerals. Jedná se o Polskou značku minerální dekorativní kosmetiky. Jejich oční stíny mám už nejspíše všechny a jejich make up je jeden z nejlepších, jaký jsem kdy vyzkoušela.  Konečně měli skladem i sadu bestsellerů, na kterou jsem dlouho čekala. 


Detailnější pohled na sadu bestsellerů get set. Sada obsahuje minerální stíny, tvářenky, korektory, transparentní pudry a jílovou bázi pod make up. Je to dokonalý set pro někoho, kdo by chtěl minerální kosmetiku vyzkoušet. 


V září jsem si v Chorvatsku chtěla doplnit zásoby na zimu, ale bohužel měli všechny obchody po létě tak vybrané, až jsem byla zhnusena. Nesehnala jsem 3/4 produktů, které si zde kupuji a mám je velmi ráda. Takže velké zklamání. Hold jim vše vykoupím v červnu no :D Naštěstí jsem sehnala alespoň ty deodoranty. Nenašla jsem lepší přírodní kuličkový deodorant, který by fungoval. Zatím jsem vyzkoušela jen ten levandulový, tak doufám, že i ty ostatní budou tak dobré. V mé milované Sapunotece jsem sehnala jen levandulový tělové krém. Sice měli málo zboží, ale našla jsem jednu novou srdcovku. Jedná se o žlutý krém od Apisanu. Nejlepší věc na přesušenou pleť, hlavně od sluníčka. Je to směs olejů a včelího vosku. Přirovnala bych ho trochu k Havlíkovo přírodnímu zázraku. Alverďácký  pytlíček soli do koupeli má úžasnou vůni. Na opalování používám pouze ořechový olej. Mám snědší pokožku a nemám problém s opalováním. Hodně rychle se opaluji a málo kdy se spálím. Nakonec odličovací houbička z BIPY. Většinou mi tyhle houbičky vydrží tři měsíce.


O letošních zimních limitkách Alverde jsem napsala samostatný článek. K přečtení *ZDE*


Výlet do Rakouské DM a Müllera mi přinesl dalších pár skvělých produktů. A jsme u toho mého přebytku másel. To od Terra Naturi je tedy naprosto božské. Na to, když narazíte, tak ho určitě berte. Má skvělou konzistenci, krásně voní a dobře hydratuje. Navíc je ho fakt velký kýbl. No a takové máslo od Alverde jsem třeba ještě ani neotevřela. Stejně jako jsem ještě nevyzkoušela pleťové masky od TN. Ty jejich pytlíčkové mám hodně ráda věřím, že i tahle peelingová limitka se povedla. Za to tuhý vlasový šampón od Alverde mám vyzkoušený už několikrát a bomba. Byla jsem k němu skeptická. Bála jsem se, že bude pokožku a vlasy vysušovat, že po něm budu mít lupy nebo tak. Nic se nekonalo. Vlasy jsou po něm krásné a dokonce vydrží déle umyté. Skvělé, určitě do budoucna vyzkouším ještě ten druhý. Na zimu jedině krém na ruce od Dr. Schellera. Má opravdu moc hodně hutnou konzistenci. Je hodně mastný a zanechává na rukou na dlouho mastný film. Výborný je do sychravého, větrného a mrazivého počasí, kdy ruce opravdu hodně trpí. Stejně vhodný je i po velkém úklidu. Je to jediný krém, které mé suché a zničené ruce dokáže dát dohromady.
 Od Dr. Bronner´se jsem si koupila levandulový dezinfekční sprej na ruce. Klasická úžasná vůně levandule. Ruce jsou po něm jemné, zbavené bakterií a dlouho voňavé. Poslední věc byl odlakovač, to je taková nutnost, tenhle je navíc voňavý :)


Rozhodla jsem se, že každý začátek měsíce si dám tuhle 7 denní kůru od Alverde. Momentálně jsem ji už spotřebovala a má pleť vypadá o dost lepší. Nevím jestli za to vděčím této kůře nebo změněné životosprávě. Nejspíše za to může oboje. Tak uvidíme za měsíc po dalším balení.


A jak jste na tom s nákupy vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.