středa, listopadu 07, 2018

Alverde Vánoční limitky 2018

Hezkou středu. Alverde si i letos jako každý rok přichystalo pár limitovaných edicí. Dokonce bych řekla, že letos jsou ještě více povedené než vloni. Jelikož jsem velký milovník Alverde, hlavně, co se týče jejich limitek, tak jsem pochopitelně koupila skoro všechny. Vloni jsem koupila všechny a jeden set mi nesedl parfemací, tak putoval dál v podobě dárku. Letos mi sedly všechny sady. Až trochu tedy na tu olivovou, ale ta parfemace té olivy není tak hrozná, abych ji nepřežila.
Pokud by vás zajímalo, jaké limitky měla značka vloni, mrkněte *ZDE*


První Vánoční limitka od Alverde “Dárkový set Get Cozy s extraktem z granátového jablka” Limitka je v krásné krabičce, která se určitě bude na něco hodit. Obsahuje tělové máslo a pečující pěnu do koupele. Vůně je naprosto úžasná. Ze všech limitek mi voní nejvíce ❤️ Nedokáži ji ani popsat, ale do granátového jablka mi moc nejde. Jakou vůni cítíte vy? Nejradši bych si ji nechala fakt až na Vánoce, ale už ji mám z půlky spotřebovanou 🙈 Tak budu muset koupit ještě jednu. Cena 139,-Kč 



Máslo má krásnou konzistenci. Dobře se nanáší a rychle se vpíjí. Tedy alespoň u mě. Má pokožka je stále hodně vysušená. Dokáže ji zhydratovat, ale jen na chvíli. Hold mi sušenky to máme těžké 🙄 Pěna pění dost dobře. Až jsem sama byla překvapena. 


Další skvělou limitkou jsou tyto tři mini tělová másla. ''Körper butter set'' Malinové, ostružinové a borůvkové tělové máslíčko. To je teprve krásná vůně ❤️ Voní mi všechny tři bez rozdílu. Krásně se roztírají. Hydratace tedy nic moc, ale já jsem opravdu poslední dobou hodně suchá. Na normální kůži budou v pohodě stačit.  Cena 85,-Kč


Jak já tyhle malé kelímky zbožňuji. Alverde do nich poslední dobrou rádo dělá limitky. Po spotřebování se dají použít i na něco jiného. Mě časem poslouží na výrobu domácí kosmetiky.


Další zimní limitkou od Alverde je Wohlfühl Winter “dárkový set s aromatickou zimní vůni. Sada obsahuje tělový krém, sprchový gel a krém na ruce. Vůně je opravdu vánoční. Cítím z ní vanilku a nějaký likér. Krásná vůně. Mlíčko je takové hutnější, což je super. Nemám ráda ty hodně tekutá. Alverde se ze svých chyb opravdu poučilo a tak i tato limitka se krásně roztírá a vpíjí. Pamatuji si ty hrůzy z minulých let, když jste zkoušeli krém nebo máslo rozetřít a ono se spíše patlalo a udělalo souvislou bílou skvrnu 🤦🏽‍♀️Za mě tedy super a už jen kvůli vůni stojí za to 🙂 Cena 139,-Kč


Tenhle motiv obalů též je velice povedený. Další skvělou věci je, že krabička je konečně recyklovaná. To se mi k přírodní kosmetice hodí více než barevné naleštěné krabičky.



Čtvrtou letošní zimní novinkou od Alverde je Olivový set. Ze všech setů je nejdražší a to za 229,- kaček. Sada obsahuje sprchový krém, tělové máslo a maska na ruce. Máslo si představují trochu jinak, řekla bych, že je to spíše hutnější tělový krém. Maska za mě nic moc. Nevidím žádné účinky. Porovnávám ji s jinou maskou od Alverde, která byla fakt skvělá. Přesně už vám neřeknu název, ale byla modrá také z nějaké limitky. Proti sprcháči nemám výtku. Vůně je až moc aromatická. Ale možná mi to jen přijde, nefandím olivě. Všechny produkty voní stejně jako olivové produkty naturschön, které už jsou ve stálé nabídce. Věřím, že milovnice olivy budou nadšeny 🙂


Tubičky vypadají moc krásně. Je to zase něco jiného než klasické obaly. Jo a tubičky stojí, to je také velké plus.


Poslední novinku jsem si nekupovala. Jedná se o dárkovou sadu olejů do koupele. 

Zdroj dm.cz

Tak, jak se Vám zamlouvají nové Alverďácké limitky? :) Jste z nich stejně nadšené, jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.