pondělí, září 24, 2018

Nákupy a novinky léto 2018

Hezký začátek týdne všem. Přijde mi to jako včera, když jsem 2. června odjížděla k moři. Ani se mi nechce věřit, jak rychle to uteklo. Kdykoliv jedu někam do zahraničí, první věc na kterou se těším jsou nákupy. Stejné to bylo i letos v Chorvatsku. Samozřejmě se těším i na jiné věci, jako odpočinek, moře atd. Ale z těch nákupů mám vždy velkou radost, jelikož mě prostě uklidňují, naplňují a celkově zlepšují náladu. Ale to některé z Vás určitě znáte.

Začnu drogerií BIPA. Do té si pár let již pravidelně chodím kupovat mořské houby. Dokonce jsem letos zjistila, že je tu mají o něco levnější než v DM. Na druhou stranu musím zase říci, že kvalita je rok od roku horší. Kupuji je zde každý rok, tak mohu posoudit. Jsou jemnější, menší, rychleji se trhají a celkově vydrží kratší dobu. Soudím to hlavně podle těch odličovacích volo. Jedná se o přírodní mořské houby vytažené z Jadranského moře. K tomu jsem přihodila ještě tuhá mýdla s mořskou houbou. Nádherně voní, dokáží provonět celou skříň.



Prostě miluji nakupování kosmetiky u moře a focení ji na pláži ♥ Je to pro mě jedna z nejlepších chvil v roce. Takové naprosté odreagování, splnění užitečného s příjemným. Přijde mi že zrovna v Chorvatsku mají některé produkty od Alverde o hodně levnější než u nás. Třeba ty pytlíčkové masky na vlasy tam vyjdou jen na 14 korun. U nás myslím, že jsou kolem 25 korun. Levně mě vyšla i levandulová limitka. Sprchový gel a tělové mléko. Jak já miluji levanduli. A o to víc v létě a u moře. Největší radost jsem ovšem měla z kokosového tělového másla. Jednalo se o limitku a u nás už nebylo k sehnání. Jinak levandulový deodorant od Biobaza je jeden z nejlepších přírodních deodorantů, které jsem kdy vyzkoušela.


Další smíšený chorvatský nákup. Musela jsem se do DM vrátit pro masky na vlasy a hlavně pro to úžasné kokosové tělové máslo. K tomu jsem přihodila ještě ricinový olej. Prý je dobrý na růst řas . A nakonec dva krémy na ruce od mé oblíbené Sapunoteky a meduňkovou pasti na zuby, kterou kupuji každý rok. 
 

Smíšený nákup z DM a TETY. V DM jsem sáhla po limitkách od Alverde. Kokosový sprchový krém, kokosový tělový sprej a tělová máslíčka. Všechno to moc krásně voní. Poprvé jsem si ve stojanu všimla i pytlíčkových masek. Ta hydratační je katastrofa. Divná gelová konzistence, která se divně nanáší a celkově mi přijde nechutná. Za to ta s aktivním uhlím je super. A když byl začátek léta, tak jsem si pořídila nějaké letní odstíny na nehty od značky Coquette. Za pár kaček mi ty laky na nehtech drží klidně i týden. Bomba!


Znáte to, když jsi jdete do drogerky jen pro lak na vlasy. Nakonec z toho byl šampón, sérum na objem od nové značky Nature box a arganový olej od Purity Vision. No a to se vám ta cesta do té drogerie pak vyplatí. Tenhle šampón od Alverde s třtinovým cukrem mám nejraději. Naprosto božsky voní a to i z vlasů.


Poslední dva nákupy jsem na konci srpna uskutečnila v Rakousku. První zastávka byla v drogerii Müller. Potřebovala jsem doplnit hlavně zubní pasty. Zatím mám vyzkoušenou jen tu od Terra Naturi a je super. Příjemná chuť a nepálí. Detoxikační maska je z nové řady od Lavery. Má zelenou barvu, což je docela děsivé. Přijde mi, jako bych si na obličej nanášela zubní pastu :D Narazila jsem i na stojan s dekorativkou od TN. Tak jsem si na zkoušku vzala duo pudr, který se mi bude hodit na konturování.


A úplně poslední zastávka byla v Rakouské DM. Zde jsem si koupila makadamiové tělové máslo, už několikáté balení. Mám ho moc ráda. Příjemně voní a krásně zhydratuje pokožku. Stejně to mám i s tekutým levandulovým mýdlem na ruce a s podlakem od Sally Hansen. Když už podlak na nehty, tak jedině od SH. To jsou takové ty stále produkty, které kupuji pořád dokola. Novinkou je šampón 2IN, který bude v regálech jen určitou dobu. A konečně se v drogerii objevily veganské zubní kartáčky. Jsem s ním spokojena, jen mi trochu trvalo zvyknout si v ústech na tu bambusovou chuť. Myslím, že už budu kupovat jen tyto, než narazím na lepší.


A jaké jste měli léto vy? :)

2 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.