pondělí, března 19, 2018

Spotřebováno únor 2018

Hezký začátek týdne všem. Jediné, co se mi letos docela dobře daří, je spotřebovávat kosmetiku. V lednu jsem spotřebovala 14 produktů, stejně jako v únoru. Celkem 10x ANO a 4x NE. Nákupy jsem docela omezila. Teď je má priorita spotřebovat všechny otevřené přípravky.


VLASOVÁ PÉČE = 4 PRODUKTY


Maska na vlasy Alverde 5IN1 20ml
Masku používám pravidelně. Vždy mi vystačí na dvě použití. Používám ji na vlasy tak od poloviny, hlavně na konečky. Konečky po umytí nejsou suché a nešustí. Jsou krásně vyživené a lesknou se.  Přijde mi, že se s ní vlasy i lépe rozčesávají. ANO.

Lak na vlasy Taft 6 250 ml
O laku jsem píši každý měsíc, takže se budu opakovat. Vůbec nejlepší lak, který jsem doposud vyzkoušela. Ideální na dlouhé vlasy. Opravdu hodně silně tuží a vlasy drží bez hnutí i pár hodin. Rozčesávání je sice poněkud obtížnější, ale to je tím, že se během dne několikrát přelakovávám a večer mám potom ve vlasech tunu laku. Nádherně voní. ANO.

Šampón na vlasy Terra Naturi Sensitiv 200 ml
Jeden z nejhorších šampónů, které jsem kdy vyzkoušela. Vůbec nepěnil. Přirovnala bych ho k divné tekuté emulzi. Aby se mi vůbec nějak povedlo umýt vlasy, musela jsem použít čtvrtku šampónu a stejně mi vlasy nepřišly dokonale umyté. Nevymyl mi lak a vlasy se mi po něm rychle mastily. Tragický šampón. NE! 

Kondicionér na vlasy Weleda Ovesný 200 ml

Další produkt, který mně nesedl. Kondicionér má být regenerující pro suché a poškozené vlasy. Přesně ty mám, používala jsem ho při každém mytí. Bohužel vlasy bez výsledku. Stejné byly, když jsem kondicionér nepoužila. Pro mě naprostá zbytečnost. Čekala jsem vlasy trochu vyživenější a méně sušší konečky, možná lepší rozčesávání. Ani jedno z toho se nekonalo. NE.

TĚLOVÁ PÉČE = 5 PRODUKTŮ


Krém na ruce Sapunoteka 75 ml
Krémy na ruce Sapunteka jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Vyzkoušeny už mám všechny. Účinky jsou vždy skvělé. Bohužel tenhle mi nesedl parfemací. Jak mi v obchodě voněl, tak mi doma začal brutálně smrdět. Vypotřebovat jsem ho musela. Naštěstí ten odér po chvilce nebyl cítit. Jinak skvělý krém, který mi hydratoval ruce bez mastného filmu. Kvůli parfemaci příště NE.

Tekuté mýdlo na ruce Alterra 300 ml
Tuhá mýdla jednou za čas vystřídám s těmi tekutými. Tohle bylo hodně dobré. Krásně svěže limetkově vonělo. Ideální vůně na léto. Pěnilo a ruce nevysušovalo. Co více si přát. K tomu stálo vlastně jen pár kaček. ANO.

Sprchový krém Terra Naturi 200 ml
Další tragédie od TN. Jak mi nesedl šampón, tak mi stejně nesedl ani sprcháč. Opět stejný problém a to pěnivost. Vůbec nepěnil. Mohla bych ho dát na houbu půlku a žádná pěna by se nevytvořila. Takže opět taková krémová emulze, která se dala nanášet akorát rukama. A to mě nebaví. NE.

Tělová máslíčka Alverde 100 ml
Máslíčka byla na chlup stejná, lišila se jen parfemace. Růže mi parfemací nesedla, jelikož nemám ráda růže, co se týče vůně. Jinak spokojenost. Pokožku krásně vyživila a hydratovala. Já mám tyhle limitkové máslíčka od Alverde ráda a vždy je kupuji. ANO.

PLĚŤOVÁ PÉČE = 3 PRODUKTY



Tampónky Primark 120 ks
Jednou jsem zkusila a ráda se k ním vracím. Super jemňoučké tampónky, přesně takové, jaké mám ráda. Až se dostanu do Primarku, kupuji do zásoby. ANO.

Odličovací olej Atok Neutral 100 ml
Ze začátku jsem mu nemohla přijít na chuť. Smrděl mi. Po čase mě napadlo, kápnout tam pár kapek levandulového éterického oleje. A to hned byla jiná káva :) Na olej jsem si tak zvykla a tak mi sedl, že hned musím koupit nový. Najednou mi pro změnu nevyhovuje na odličování mléko. ANO.


Pleťové tonikum Atok Original 200 ml
Nejlepší tonikum, které jsem zatím vyzkoušela. Používala jsem ho na dolíčení po odličovacím mléku. Poté jsem pokožku opláchla vodou a dále ošetřila pleťovou vodou a krémem. Musím říci, že po pár dnech jsem začala pozorovat lepší výsledky na pleti. Nejen, že pleť, krásně dočistilo, ale i stáhlo póry (tvořilo se mi méně pupínků) Jediné minus je asi to, že mě trochu vysušovalo (to ten alkohol) ale následná péče to zachránila. Za mě super tonikum a půjdu do něj brzy znova. Málem bych zapomněla na krásnou propolisovou vůni, která bude hodně lidem smrdět, ale pro mě krásná parfemace. ANO. 




CC krém Olival 50 ml
Nejlepší CC krém, který jsem kdy zkusila. Vydržel mi rok a půl a to jsem ho používala v jednu dobu docela dost. Zvláštní je, že mi sedne jen v určitě roční období. Přes zimu ho vůbec nemohu mít. Používám ho tedy nejvíce na jaře a na podzim. Jelikož i nejtmavší odstín je na mě na léto hodně moc světlý. Krásně se nanáší, docela dobře kryje, netvoří mapy a ani se neslévá. ANO.

Řasenka Loreal Volume Million Lashes
Jedna z nejlepších řasenek, kterou jsem kdy zkusila. Vyhovují mi pouze plastové kartáčky a to právě tahle má. Krásně oddělí a natočí řasy. Neslepuj je, nedrolí se a ani nikam neobtiskuje. Jak si ráno řasy nařasím, tak mi drží celý den. Celkově Loreal řasenky jsou mé nejoblíbenější. ANO.

1 komentář:

  1. Ty tamponky mají ale krásný obal. Do Primarku bych se ráda koukla, ale asi bych tam nechala celou kreditku a ještě dluh :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.