čtvrtek, března 08, 2018

Nákupy a novinky leden, únor 2018

Přeji hezký čtvrtek. Konečně se dostávám ke článku, co jsem si za tento rok koupila. Nemám absolutně na nic čas, tudíž ani na psaní článků. Což mě docela štve a snad se to v brzkých dnech změní :) V podstatě nemám čas ani na nakupování. A to je u mě už opravdu, co říci. Defakto jsem si za ty dva měsíce koupila jen potřebné věci, které mi došly a pár produktů do zásoby, které byly v akci.

To se týká hlavně šampónů. Těch mám momentálně 7, ale to je cca na půl roku u mě. A šampóny se opravdu nikdy neztratí. Nejraději mám ty od Santé. Mám po nich krásně načechrané vlasy a mohu je mýt klidně po 2, 3 dnech. Aby to nebyl zase takový stereotyp, hodím mezi ně občas i nějaký jiný. Třeba od Terra Naturi, který mě vyšel na 30 korun a je rovněž dobrý. 6 Taft už je klasika, bez něho nemohu žít. Mýdla na ruce používám, jak tuhá, tak tekutá. Tekuté mi zrovna došlo, tak jsem sáhla po svěžím od Alverde. Za poslední rok jsem si nekoupila žádnou žiletku, všechny se mi už ztupily. Kupuji vždy drahé, ale tentokrát jsem chtěla zkusit něco levnějšího. Mám ráda tyhle malinké. Jsou tak akorát krásně do ruky a výborné na cestování. Žiletka je ostrá jako bejk. Jsem zvědavá, jak dlouho vydrží takhle ostrá.


Po dlouhé době jsem si koupila štětce. Mám už jich tolik, ale stejně mám pocit, že jich stále nemám dostatek.  Ale tahle sada je boží. Hlavně ta taštička. Z té jsem si udělala kosmetickou, kterou nosím v kabelce. Je ideálně velká akorát na pudr, rtěnku, zrcátko a řasenku :)


Na konci měsíce jsem objednávala z biooo.cz a musím říct, že všechny produkty jsou perfektní. Česká značka henny Voono nemá chybu. Chytá krásně už do dvou hodin. Nádherný vínové odstín. Černou jsem podbarvovala a i ta chytla hodně tmavá. Akorát se mi ze začátku hodně vymývá, ale už to není tak drastické, jako při první aplikaci. Myslím, že ještě 3 aplikace a odstín bude krásně držet celý měsíc. Jsem z ni velmi nadšena. Do teď jsem používala Henné color, ta jediná mi chytala. Ovšem tohle je daleko lepší henna. Šampon od NS jsem neměla roky a byl to takový můj přechod z chemie na přírodu. Není to 100% přírodní šampon, ale vlasy mám po něm hodně krásné. Navíc božsky voní. Pasta je též skvělá. Příjemná chuť, vůbec nepálí. Ale největší zázrak je prášková maska od Tariky. Mám rozházené hormony a trpím hodně na akné a tohle mě ho zbavilo do 3 týdnů při každodenním používání. Opravdu nekecám. Tohle prostě musíte zkusit, jestli máme podobný problém jako já. Hodně vysušuje, takže to chce mastnější hydratační krémy, ale vážně bomba. Zredukovalo mi to akné na minimum. Občas se objeví nějaký ten pupínek, ale krásně ho vysuší. Přijde mi i, že se mi póry zmenšily. Každopádně chystám na tento produkt samostatnou recenzi. 


A jen v rychlosti můj nákup domácích prostředků. Musím říci, že už mám vše eko. Chemie nadobro vymizela. Do budoucna přemýšlím, že udělám eko okénko, jak na instagramu, tak tady na blogu :) Popíší Vám mé zkušenosti na daný produkt, jak funguje a jestli stojí za to si ho pořídit.


2 komentáře:

  1. Ta Tarika zní jako super zázrak, jsem zvědavá na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) pro mě je to objev století a myslím, že se na tom shodne více lidí.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.