úterý, února 13, 2018

Weleda 2in1 shower a shampoo

Přeji hezké úterý všem.
Čím jsem starší, tím preferuji jednodušší věci a snažím se o minimalismus. Né, vždy se mi tomu tak daří. Ale oproti loňským rokům je vidět pokrok. Hodně cestuji a proto velmi ocením univerzální věci. Není dostatek místa na to vozit s sebou 20 různých produktů, takže vždy ocením nějaký univerzální produkt, který mi poslouží na vícero věcí.
Mezi jeden takový skvělý univerzální produkt patří i dnešní recenzovaný 2 in 1 sprcháč a šampón.

NA OBALU PÍŠÍ
Vhodný pro dětskou pokožku. ideální na mytí celého těla i vlasů. Jemné složení s BIO sezamovým olejem vyživuje pokožku. Esenciální oleje vanilky a mandarinky dodávají sladce hravou vůni.

Sprcháč se šampónem se nachází ve 150 ml balení za 169,- Kč seženete *ZDE*

S jeho účinky jsem spokojená. Jak na tělo, tak na vlasy. Pokožku nevysušuje ani nijak nezatěžuje. S vlasy je to obdobné. Jsou krásně umyté a načechrané. Navíc krásně voní. Bála jsem se, aby se mi rychle nemastily, ale to byly zbytečné obavy. Taková ta klasika u mě dva dny. Po dvou dnech se mi vlasy začnou mastit. Mohu tedy vřele doporučit :)

Parfemace je zvláštní, nedokáži říci, jestli cítím více vanilku nebo mandarinku. Složení je jemné krémové.


Nejvíce ho využiji v bazénu nebo v lázních. Ušetří mi to místo v tašce. Nemusím s sebou brát sprchový gel a šampón. Vím, že je určen především pro děti, ale pro mě je to skvělý pomocník na cestách a ráda ho využívám. Takový můj must have do lázní :)

A jak jste na tom vy? Máte rádi univerzální produkty.

SLOŽENÍ
Water- voda 1 rozpouštědlo
Sesamum Indicum Seed Oil- sezamový olej R1, prostředek péče o pokožku
Glycerin- glycerin RZ1 účinná pozitivní složka a rozpouštědlo
Coco- Glucoside- kokosové glucosidy R1, cukerné tenzidy, mají jemné působení
Alcohol- alkohol R2 rozpouštědlo, má čistící účinky
Disodium Cocoyl Glutamate- kokoyl glutamát disodný CH2, dobře pěnízí tenzid, jemné čištění
Carrageenan- karagenan R1, pojidlo, zahušťovadlo
Vanilla Planifolia Fruit Extract- extrakt z vanilovníku širokolistého R, EO 1+ účinná a vonná látka, má antimikrobiání účinky
Calandula Officinalis Flower Extract- extrakt z měsíčku lékařského R1+ účinná pozitivní 
Xantham Gum- xantanová klovatina CH1, želírující, zahušťující a spojovací prostředek
Lactic Acid- kyselina mléčná RZ1, pufrující a konzervační účinky
Sodium Cocoyl Glutamate- kokoyl glutamát sodný R1, anionaktivní tenzid, vhodný pro alergiky
Parfum
Limonene- limonen R1 vonná látka
Linalool- linalol R1 vonná látka
Benzyl Benzoate- benzyl benzoát R, CH2, vonná látka

R = rostlinný původ, RE = rostlinný extrakt, EO = éterický olej, CH = chemicky vyrobená sloučenina, M = minerální původ, Z = živočišný původ, B = biotechnologický původ, RZ = rozličné zdroje

1 komentář:

  1. Jee jsem moc ráda že jsem narazila na další blog s přírodní kosmetikou! Jdu se pustit do čtení a těším se na zajímavé tipy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.