pondělí, ledna 27, 2020

Nacomi Scrub a Wash - Sweet blueberry foam

Přeji krásný začátek týdne. Dnešní recenze bude na produkt od Polské značky Nacomi.

Produkty Nacomi jsou 100% přírodní, veganské, ručně vyrobené, které nejsou testovány na zvířatech.

Balení: 180 ml
Cena: 140,- Kč
Zakoupeno: DM Hrvatska
Původ: Polsko

O produktu píší
Svěží a ovocná vůně, vzdušná struktura a vyhlazující cukr. Náš nadýchaný a aromatický Scrub & Wash učiní váš sen o dokonale hladké pokožce skutečností. Jeho vzdušná struktura usnadňuje jeho použití, zatímco jemné čistící přísady a cukr připravují pokožku na další dobrodružství. Peeling se po namočení promění na jemnou pěnu s lahodnou vůní borůvkového tvarohového koláče.


Balení se mi líbí. Velká plastová krabička, která vám po spotřebování produktu zůstane na něco jiného. Už po otevření ucítíte nádhernou ovocnou vůni, kterou si hned zamilujete. Peeling voní tak, že si provoníte celou koupelnu na hodinu. Nečekala jsem tak intenzivní vůni, ale přesně takové mám ráda. Miluji, když vůni na sobě po sprše ještě nějakou chvíli cítím. 


Peeling se krásně aplikuje. Po styku s vodou se promění na pěnu. Částečky cukru krásně, ale zároveň jemně odstraní odumřelé buňky a mrtvou kůži. Peeling mi přijde hodně šetrný. Nebojím se ho použít i 2x týdně. Pokožka je po použití krásně hladká, prokrvená a voňavá. 


Na tělové peelingy si moc nepotrpím, ale tenhle je vážně bomba. Zamilovala jsem se do něj od prvního použití. Určitě koupím znova 😊


Ingredients (INCI): Sucrose, Glycerin, Aqua, Sodium Cocoyl Isethionate, Coco-Glucoside, Sorbitol, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Parfum, Sodium Chloride,  Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, CI14720, CI42090.

1 komentář:

  1. Ahoj, máš velice zajímavé příspěvky na svém blogu. Velice se mi líbí. Pokud bys někdy měla zájem hodit řeč o nějaký přírodních prostředcích nebo o něčem takovém, určitě mě neváhej kontaktovat na emailu a můžeme si o tom popovídat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.