pátek, prosince 16, 2016

Nákupy a novinky listopad 2016

Na začátku měsíce jsem si dala nákupní stopku. Mám spousty výrobků, na které chci napsat recenzi a spousty rozdělaných výrobků, které bych si přála spotřebovat. Dovoleno jsem měla koupit pouze akutní věci. Což se mi i povedlo. Musím se pochválit. Snad po třech dlouhých letech jsem neutrácela za zbytečnosti, bez kterých se obejdu. Teď jsem se zaměřila na zařizování bytu. Hlavně jsem spousty kosmetiky vyhrála, takže o ni teď opravdu nemám nouzi a mohu ji vesele testovat a pak se o ty zážitky podělit s vámi. Jestli jste si všimli, tak probíhala soutěž s LOHAS bloggerem, kde jsem se umístila na krásném druhém místě :) Také jsem za to dostala krásné dárky. Ještě jednou moc děkuji všem :) Večírek a občerstvení bylo úžasné. Udělala jsem si krásný výlet do Prahy, který stál za to :)

LOHAS mě na večírku Green Beauty Market obdaroval samými krásnými věcmi. Vše bylo ve velké tašce od Lavery, kde byla spousta vzorníčků od známých i méně známých firem přírodní kosmetiky. Lavera, Santé, Acorella, Idea Toscana, Havlíkova Apotéka atd. Některé firmy daly i plná balení. Purity Vision, Zao, Coleur Caramel, Faith in nature, Neobio, Dulcia, Oway a Attitude, které jsem vyhrála v tombole. Stejně jako pruženku a lak na nehty od Little Ondine. Prostě samé krásné věci ♥


Jak jsem řekla, dala jsem si stopku a té jsem se opravdu držela. Potřebovala jsem jen pěnu na holení a hennu. Celou dobu jsem používala od Santé tu růžovou, se kterou jsem byla moc spokojená. S touhle jsem také a ještě mi voní více. Asi jsem našla hennu, která mi konečně chytá na vlasy a to je tahle od Henné Color, takže zatím nemám potřebu testovat další. K tomu jsem bez váhání přihodila šampón na udržení odstínu. Což byla trošku chyba. Jaksi mi nedošlo, že šampón nebude čistě přírodní a že bude mít ve složení špatné složky :/ tak alespoň vím pro příště, že musím číst složení každého výrobku předem.


Dobře, tak jsem trošku zhřešila. I když make up jsem potřebovala. A já si prostě neumím na eshopu koupit jen jednu věc. Říkám si, že když už platím poštovné, tak se mi vyplatí vybrat si ještě něco dalšího. Tentokrát to byly minerální stíny v krásných barvičkách, které ještě nemám. S minerální kosmetikou už mám zkušenost s jednou značkou a to s Lucy Minerals. Řekla bych, že je ve směs stejná jako Annabelle Minerals. Nevím jak v minerální kosmetice poznat rozdíl (zatím) jen LM nemá tak velký výběr očních stínů a takové barvy. Pochopitelně u nás. V Americe seženete celou škálu. Zase jsme ochuzeni :/


A co jste si v listopadu koupili vy? Přijde mi, že poslední dva měsíce jsou mé nakupovací články strašně krátké. Ale momentálně mám opravdu tolik kosmetiky, že nevím, co zkoušet dříve. A nechci kupovat další, aby mi zbytečně neprocházela. V prosinci mě čekají narozeniny a Vánoce, což bude další nával kosmetiky, takže si myslím, že se v pořádném nakupování rozjedu až tak na jaře :)

2 komentáře:

  1. Já jsem udělala Black Friday nákupy u Notoriously Morbid, Femme Fatale a Blackbird. Poslední dva balíčky odeslali někdy na začátku prosince a furt nepřišly, tak jsem trochu nervní... jinak jsem si koupila spoustu pleťovky od Dulcia Natural, dostanu ji pod stromeček. :)

    OdpovědětVymazat
  2. S tím Henné Color šamponem jsem se taky pěkně napálila :/ Už je to teda dávno, tehdy jsem to složení zas tolik neřešila, ale stejně mě to naštvalo :D
    Jinak taky jsem si dala takovou spíše nevědomou nákupní stopku a už pěkných pár měsíců mi to vychází :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.