středa, listopadu 02, 2016

Spotřebováno říjen 2016

Přeji hezký večer. Měsíc se s měsícem sešel a já se opět dala do psaní článku, kolik jsem toho za uplynulý měsíc spotřebovala. Hrůza, jak ten čas letí. Za měsíc už tady bude Advent a pak Vánoce a Nový rok. Což mě dohání k myšlence, že budu zase pracně shánět hezký diář, kalendář a vymýšlet, jaké dárky koupit. Zpátky, ale ke spotřebovaným produktů, Dohromady se mi podařilo spotřebovat 16 věcí jeden vzorníček.

Leden 11
Únor 18
Březen 12
Duben 16
Květen 22

Červen 19
Červenec 17
Srpen 15
Září 13






VLASOVÁ PÉČE

Alverde rodinný šampón 300ml
Koupila jsem si ho proto, že byl velký tudíž velice dobré balení na dovolenou. Nechtěly se mi tahat dva šampóny. Poslední dobou mi produkty od Alverde nemohou nějak přirůst k srdci. Řekla bych, že jejich výrobky jsou poslední měsíce na jedno brdo. Stejné složení, stejná parfemace, stejné účinky i cena. Ze šampónu nejsem nijak odvařená, ale ani zklamaná. Průměr. Zkusila jsem, ale zůstanu u svého oblíbeného šampónu od Santé. NE.

Henné Color mahagonová henna 100g
Černá už mě omrzela a stejně mi nechytá. V Chorvatsku jsem si tedy zakoupila mahagonovou od Henné Color. Hennu jsem smíchala s gulášovým kořením, červenou paprikou a tea tree olejem. Dala jsem ji na 2 hodiny odležet do temna. Poté jsem ji ohřála v mikrovlnce (ano slyšíte dobře :D ) a začala jsem nanášet na umyté suché vlasy. Nechala jsem působit skoro 4 hodiny a světe div se :O henna chytla opravdu krásně. Mám ji tři týdny a barva je ve směs stále stejná. Jasně, že chytla všude jinak. Ale s tím se hold při přechodu z chemky na hennu počítá. Ale konečně mi po 10 měsících začala chytat.  To je velký úspěch. Rozhodně příště koupím znova. ANO!

Alterra olej na vlasy 50ml
Olej se mi válel doma již nějaký ten pátek. Proto bylo za dobře už ho spotřebovat. Měl příjemnou vůni a suché konečky krásně vyživil.  Jsem velký milovník olejů, používám je na celé tělo, ale hojně je využiji právě na ty vlasy. Někdy dělám i několika denní olejové zábaly. Pokud není ta možnost a čas, tak olej dávám jen na konečky před umytím. Vyzkoušela jsem už velké množství olejů a značek a nejvíce se mi osvědčily samotné oleje jako kokosový, arganový nebo rakytníkový. Do kterých si dle nálady přidám ÉO a jsem naprosto spokojená :)


PLEŤOVÁ PÉČE


Alverde odličovací ubrousky  25ks
Jedna z mála novinek od Alverde, která mi sedla. Používám je večer při odličování na dočištění pleti. Zkoušela jsem je i na oči, ale s některou řasenkou si těžko poradí. Navíc mě po nich oči docela pálí. Ale na pleť jsou fajn. Pleť mi zbaví zbytku make upu, nevysušují ani po nich nemám žádnou alergickou reakci. Spotřebovala jsem už druhé balení. ANO.

Terra Naturi regenerační maska 15 ml
Od této značky jsem vyzkoušela už všechny jejich pytlíčkové masky. Moji pleti je jedno, jestli je maska na zralejší pleť nebo na problémovou nebo suchou. Takže masky rozlišuji jen podle vůní. Každopádně všechny má pleť snese bez problémů. Je po nich krásně vyživená a hydratovaná. ANO.

Cannaderm Ošetřující pleťová voda 200 ml
Pleťovou vodu jsem si koupila, abych měla kompletní pleťovou péči od Cannaderm stop akné. Vodu používám ráno na zbavení nečistot a mastnoty, které se na pleti za noc usadily a večer po odlíčení na dočištění. Pleť nedráždí, naopak ji zklidňuje a hojí akné. Hned musím koupit další. ANO!
TĚLOVÁ PÉČE

Pěna do koupele Alverde 300 ml
Skvělá pěna, která nádherně voní. Přírodní pěny se nedají srovnávat s těmi chemickými, ale tahle jim dost šlape na paty. Podařilo se mi mít plnou vanu pěny :) Pokud jste milovníci bublinkových koupelí a dbáte na složení, tak tato stojí za vyzkoušení. Jelikož se jedná o limitku, tak se velmi špatně shání. Ale jako jedna z limitek trvá už 9 měsíců, to je zvláštní. ANO!

Alverde tělové máslo brusinka makadamia 200ml
Máslo, které mi přirostlo k srdci vůní, konzistencí i účinky. Celkově mám limitky od Alverde moc ráda a hodně často říkám, že některé limitky jsou tak super, že by je měly zařadit do normálního prodeje. To samé platí i u tohodle másla. Jsem sušenka, hlavně teď, co jsem se vrátila od moře. Promazávám celé tělo někdy i 2x denně.  Jako jeden z mála produktů, které momentálně používám mi dokázalo mou suchou kůži hydratovat tak, aby do hodiny nebyla zase suchá a šupinatá. Potlesk. Fňuk Fňuk, proč je to limitka :(

Soaphoria tělové suflé 30 ml
Bombastická sladká vůně. Vzorníček mi vystačil na celé tělo. Krásně a na dlouho zhydratoval. A ta skvělá konzistence. No prostě slast. Kdybyste věděli, jak jsem provoněla celou místnost. Bohužel Soaphoria ráda přidává do výrobků eané ingredience, které by v přírodní kosmetice neměly vůbec, co dělat. Proto je třeba důkladně pročítat složení. Velké balení si koupím, bude-li se mi líbit složení :)

Weleda vzorníček arnikového sprchového gelu 5ml
Tak arnika mi opravdu nevoní. Díky za to, že mě nikdy nenapadlo koupit si celé balení. NE.

RUCE A NEHTY

Dělala jsem velký úklid laků na nehty a vyřadila jsem dva prázdné a dva ztuhlé, kterými bych nenalakovala už nic.  Musím říct, že zrovna tyhle kousky byly v mé sbírce nějaký ten rok. Laky od MBL a od Loréal mám velmi ráda. Za málo peněz hodně muziky. 

Playboy Play It Sexy 50 ml
V jednu dobu to byla má nejoblíbenější levná vůně, kterou jsem používala každý den. Krásně voněla a vydržela i několik hodin. Chtěla jsem si koupit nový, ale Playboy udělal nové balení a přijde mi, že i změnil složení a najednou mi už nevoní. I když je možné, že se mi s přicházející zimou trochu změnil čich. Zkusím ho očichat příští rok a uvidím. 

Manufaktura malinový krém na ruce 100ml
Nádherná božská vůně ♥ Jak já miluji ty malinové parfemace. Krémík měl řidší konzistenci, ruce krásně zvláčnil a hydratoval. Rychle se vpíjel a ruce nezmastil, takže vhodný pro ty, kteří neustále něco dělají. Škoda, že se jednalo o limitku :( Z fleku bych si ho koupila hned znova. ANO.

8 komentářů:

  1. Krémy na ruce z Manufaktury mám moc ráda :). A tento malinový voněl úžasně! Snad ještě tahle limitka někdy bude k dispozici.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ano. Někdo mi říkal, že se ty limitky dokola opakují. Bych neváhala a koupila celou sadu rovnou :D

      Vymazat
  2. Tá henna ma veľmi zaujíma, ako funguje!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na každý typ vlasu chytne jinak. Takže těžko říct, je to individuální. Musíš vyzkoušet :)

      Vymazat
  3. Miluju krémy na ruce od Manufaktury:) A ta malina nádherně voněla, měla jsem tělové mléko.
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. Já na tu pěnu do koupele prostě nenarazím! :D Jsem už zoufalá, ale u nás jsem ji ještě v žádném dm neviděla.. S tou Sopahoriou máš pravdu, hrozně ráda bych vyzkoušela asi polovinu všech jejich výrobků, ale to složení no.. přes to prostě nejede vlak :/

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.