sobota, listopadu 12, 2016

Krásné ruce s granátovou řadou od Weledy

Přeji hezký víkend. Dnes bych vám chtěla představit trio pro krásné ruce a nehty. Jedná se o vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku v tužce, o olejovou tužku na zjemnění nehtové kůžičky a o regenerační krém na ruce. Hezké pěstěné ruce jsou pro mě naprostý základ. Jsem nehtový maniak, takže je vám jasné, jak jsou pro mě hezké nehty a ruce důležité. Ruce jsou jedna z prvních věcí, kterých si na člověku všimnu. Nejen podle stisku ruky poznáte člověka, ale také i podle vzhledu rukou a nehtů. Když u někoho vidím ošoupaný lak, vysušené ruce a milion záděr jdu do kolen.  Přitom stačí tak málo ke krásným rukám. Hlavní je hydratace. Proto si po každém umytí vždy ruce namažte hydratačním krémem. Zabere to pár minutek denně a výsledek se jisto jistě dostaví. Hlavně teď v zimních měsících jsou ruce vystavené mrazivému a větrnému počasí. Proto je teď nejdůležitější období na hydrataci. Manikůra je též základ. Vždy po odlakování vyživte nehty a nehtovou kůžičku a nejlépe jeden den dejte nehtům odpočinek od laku. 

Vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku 2,2ml za 259,- Kč
Intenzivní péče a ochrana nehtů a nehtových kůžiček. Čistě přírodní produkt s obsahem  BIO oleje  z granátového jablka dodává vašim nehtům potřebné živiny. Hlavními složkami oleje jsou včelí vosk, bambucké máslo, výtažek z květu heřmánku a olej z granátového jablka. Všechny tyto ingredience se propojují v jedinečném účinku, který nehtům můžete dopřát každý den.


Na záděry moc často netrpím. Řekla bych, že sama od sebe se mi záděrka neudělala už nějaký ten měsíc. U mě problém pramení jinde. Většina lidí trpí zlozvykem kousání nehtů. Já trpím zlozvykem kousání kůže. Takže kdykoliv jsem ve stresu okusuji si kůži kolem nehtů. Z čehož si pak naruším kůžičku a dělají se mi záděrky, které se pak snažím s  největší pravděpodobností ukousnout nebo utrhnout. Vždy to skončí bolestivě a s krví. Celkově to není nic příjemného. Vezmete do ruky citrón a hned vás to pálí jako ďas. Nemluvě o tom jak to vypadá esteticky. V poslední době jsem se na tenhle můj hrozný zlozvyk zaměřila a snažím se s ním zkoncovat. K tomu mi dopomáhá olejová tužka na nehtovou kůžičku. Která nejen suchou kůži kolem nehtů vyživí a zregeneruje, ale i vyléčí. Mohu se pochválit. Již 14 dní se držím a kůži nekoušu. Poctivě dvakrát denně používám olejovou tužku. Už v minulosti se mi osvědčila jako rychlý léčivý pomocník na právě okousanou kůži a záděrky.

Při pravidelném používání opravdu okosousanou kůži a záděrky dokonale vyléčí.  Hlavně kůžičku kolem nehtů dostatečně vyživí, aby nepraskala a nevytvářely se právě ony bolestivé záděry. Pokud tedy trpíte na záděry a suchou kůžičku zkuste tuhle tužku a posuďte sami. Pro mě je to produkt MUST HAVE.

Tužtičku nosím stále sebou a když vidím, že mám kůžičku vyschlou, hned ji popadnu a dopřeji ji pořádnou dávku hydratace. Stačí trochu otočit, jelikož oleje postačí na všechny nehty opravdu malinko. Nechám chvíli působit a poté vmasíruji do nehtů a kůže. 




Složení 24 -26

Simmondsia Chinensis Seed Oil- olej ze semen simondsie čínské R1+ jojobový olej, účinná pozitivní složka
Cocos Nucifera Oil- olej z kokosovníku ořechoplodého  R1 ošetřuje kůži a vlasy
Prunus Amygdalus Dulcis- mandlový olej R1+účinná pozitivní složka
Butyrospermum Parkii - bambucké máslo R1+ tukový základ, bohatý na vitamín E a další látky
Cetyl Palmitate- cetyl palminát RZ1 stabilizuje emulze
Myristyl Myristate- myristyl myristát R1 prostředek péče o pokožku, promašťuje
Beeswax- včelí vosk Z1+ chrání proti vnějším vlivům
Euphorbia Cerifera Wax- vosk z  pryšce voskodárného R1 upravuje konzistenci a uhlazuje pokožku
Fragrance (Parfum)
Punica Granatum Seed Oil- olej ze semen granátovníku obecného R1+ účinná pozitivní složka, posiluje a zjasňuje
Chamomilla Recutita Flower Extract-  extrakt z květu heřmánku lékařského R1+ účinná pozitivní složka, zklidňuje a zjemňuje
Glycine Soja Oil- sójový olej R2 prostředek péče o pokožku, obsahuje lecitin
Helianthus Annuus Seed Oil- olej ze semen slunečnice roční R1+ účinná pozitivní složka
Tocopherol- vitamín E R1+ účinná pozitivní složka , antioxidant, podporuje léčení
Tocopheryl Acetate- tokoferol acetát R1+ antioxidant, podporuje léčení
Limonene- limonen R1 vonná látka
Linalool- linalol R1 vonná látka
Citronellol- citronelol R1 vonná látka
Benzyl Benzoate- benzyl benzoát R,CH2 vonná látka
Geraniol- geraniol R, EO 1+ éterický olej z růže
Citral- citral RZ,EO1+ vonná látka, součást citronového oleje
Eugenol- eugenol R1+ vonná látka, převažují sl. silice hřebíčku
Coumarin- kumarin R1 vonná látka, sladká tráva
Farnesol- farnesol (látka z květů) RZ1 desodorant, zabraňuje růstu bakterií

Olejová tužka na zjemnění nehtové kůžičky 3ml za 289,- Kč

Čistě přírodní produkt s obsahem BIO oleje z granátového jablka. Zjemňuje a pomáhá jemně odstranit převislé kůžičky. Z pečlivě vybraných přírodních ingrediencí - BIO oleje ze semen granátového jablka a extraktu z měsíčku lékařského.



Nehtová kůžička by se v žádném případě neměla stříhat nůžkami. Hrozí její poranění, které je nejen bolestivé, ale při špatném ošetření může být i zánětlivé. Celkově si můžete narušit tvar nehtového lůžka. Doporučuje se používat zatlačovací pomerančová dřívka nebo vyživující nehtové tužky. Tužka se může používat kdykoliv, i když máte nalakované nehty. Já ji používám jen po odlakování, když dělám manikůru. Nejdříve kůžičku potřu, nechám chvilku působit a poté začnu zatlačovat. Není důležité mít ruce předem rozmočené. Právě tato tužka by měla nehtovou kůžičku změkčit, aby se lépe zatlačovala.  Já i tak kůžičku  zatlačuji nejraději po koupeli, jelikož je dostatečně měkká a není potřeba žádné síly na zatlačení. Nehty mi rostou dosti rychle, proto se zatlačování dvakrát do týdne nevyhnu. Tužka obsahuje tři výměnné hroty, což je super a hlavně hygienické. I když nehty důkladně vyčistíte, tak se vám stejně hrot po několika použití ušpiní a ošoupe. Tužku používám měsíc a hrot jsem zatím vyměnila jen jednou. 




Složení 19-21

Simmondsia Chinensis Seed Oil- olej ze semen simondsie čínské R1+ jojobový olej, účinná pozitivní složka
Prunus Amygdalus Dulcis- mandlový olej R1+účinná pozitivní složka
Glycine Soja Oil- sójový olej R2 prostředek péče o pokožku, obsahuje lecitin
Cocos Nucifera Oil- olej z kokosovníku ořechoplodého  R1 ošetřuje kůži a vlasy
Fragrance (Parfum)
Punica Granatum Seed Oil- olej ze semen granátovníku obecného R1+ účinná pozitivní složka, posiluje a zjasňuje
Calendula Officinalis Flower Extract- extrakt z květu měsíčku lékeřského R1+ účinná pozitivní látka, protizánětlivé účinky
Helianthus Annuus Seed Oil- olej ze semen slunečnice roční R1+ účinná pozitivní složka
Tocopherol- vitamín E R1+ účinná pozitivní složka , antioxidant, podporuje léčení
Tocopheryl Acetate- tokoferol acetát R1+ antioxidant, podporuje léčení
Limonene- limonen R1 vonná látka
Linalool- linalol R1 vonná látka
Citronellol- citronelol R1 vonná látka
Benzyl Benzoate- benzyl benzoát R,CH2 vonná látka
Geraniol- geraniol R, EO 1+ éterický olej z růže
Citral- citral RZ,EO1+ vonná látka, součást citronového oleje
Eugenol- eugenol R1+ vonná látka, převažují sl. silice hřebíčku
Coumarin- kumarin R1 vonná látka, sladká tráva
Farnesol- farnesol (látka z květů) RZ1 desodorant, zabraňuje růstu bakterií

Regenerační krém na ruce granátové jablko 50ml za 239,- Kč

Intenzivně regeneruje pokožku, chrání ji před vlivem okolního prostředí,pomáhá předcházet vzniku pigmentových skvrn. Hodnotný olej z granátového jablka (přírodní antioxidant) viditelně omlazuje pokožku rukou, zanechává ji elastickou a svěží. Dovře se vstřebává a nezanechává mastný film.


Sice mám ráda hutné mastné krémy, ale ty se přeci jen nehodí na každou příležitost. Občas potřebuji krém, který když namažu tak můžu hned něco dělat a nemusím čekat až se krém vpije. A nebo v teplých měsících sahám po odlehčených krémech. Pro tuhle příležitost je ideální tento krém na ruce granátové jablko. Má řidší konzistenci, která se nádherně roztírá a velmi rychle se vpije. Zároveň, ale ruce krásně zvláční a zhydratuje. Jsou krásné, jemňoučké a voňavoučké. To, že nezanechává mastný film na rukou je pravda. Ruce namažete a hned můžete dál pracovat. Musím říci, že jsem byla skeptická, co se týče vůně granátového jablka. Bylo to, ale zbytečné. Na vůni jsem si zvykla a začala se mi i zamlouvat.

Děkuji firmě Weleda za poskytnuté výrobky k recenzování
Složení 23-25
Water- voda 1 rozpouštědlo
Sesamum Indicum  Seed Oil- sezamový olej R1 prostředek péče o pokožku
Glycerin- glycerin RZ1 účinná pozitivní složka a rozpouštědlo
Alcohol- alkohol R2 rozpouštědlo, má čistící účinky
Glyceryl Stearate- glyceryl stearát RZ1 prostředek péče o pokožku, emulgátor
Butyrospermum Parkii - bambucké máslo R1+ tukový základ, bohatý na vitamín E a další látky
Olea Europaea Oil Unsaponifiables- nezmýdelnitelný olivový olej R1+prostředek péče o pokožku
Helianthus Annuus Seed Oil- olej ze semen slunečnice roční R1+ účinná pozitivní složka
Stearic Acid- kyselina stearová RZ1 emulgátor, dobře promašťuje a uhlazuje
Punica Granatum Seed Oil- olej ze semen granátovníku obecného R1+ účinná pozitivní složka, posiluje a zjasňuje
Panicum Miliaceum Seed Extract- extrakt ze semen prosa, vyhlazuje
Ruscus Aculeatus Root Extract- extrakt z kořene z listnatce ostnitého R1+ účinná pozitivní složka, posiluje tkáně
Helianthus Annuus Petal Extract- extrakt z okvětních lístků slunečnice roční 1+ účinná pozitivní složka
Xanthan Gum- xantanová klovatina CH1 želírujícízahušťující a spojovací přípravek
Fragrance (Parfum) 
Limonene- limonen R1 vonná látka
Linalool- linalol R1 vonná látka
Citronellol- citronelol R1 vonná látka
Benzyl Benzoate- benzyl benzoát R,CH2 vonná látka
Geraniol- geraniol R, EO 1+ éterický olej z růže
Citral- citral RZ,EO1+ vonná látka, součást citronového oleje
Eugenol- eugenol R1+ vonná látka, převažují sl. silice hřebíčku
Coumarin- kumarin R1 vonná látka, sladká tráva

*R= rostlinný původ, RE= rostlinný extrakt, EO= éterický olej, CH= chemicky vyrobená sloučenina, M= minerální původ, Z= živočišný původ, B= biotechnologický původ, RZ= rozličné zdroje


Ani jeden z produktů neobsahuje minerální oleje, syntetická barviva a vůně a ani žádné umělé konzervační látky. Navíc výrobky mají certifikát NaTrue, který zaručuje garanci nejvyšší kvality čisté přírodní a BIO kosmetiky. Péči z granátového jablka jsem si zamilovala pro její regenerační a vyživující účinky. Hlavně také kvůli tomu, že je antioxidační a pomáhá přecházet vzniku pigmentových skvrn, což je velké plus do budoucna. Olej z granátového jablka je bohatý na vzácné nenasycené mastné kyseliny. Tento vzácný rostlinný olej má antioxidační vlastnosti, podporuje regeneraci a je vhodný pro suchou, stárnoucí a namáhanou pleť. 



Máte nějakou zkušenost s některým produktem? A co vůně granátového jablka, zamlouvá se vám?

9 komentářů:

  1. Taky si jako první všímám rukou, hlavně u kluků, strašně málo z nich má hezké ruce a čisté (!!!) nehty. Granátové jablíčko miluju (k jídlu), zajímalo by mě, jak produkty voní. Nalákala jsi mě a určitě je vyzkouším :) Moc hezká recenze a super, že se ti daří se zbavit zlozvyku s kůžičkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, musím souhlasit. Mám kamarády, kteří mají hezké a čisté ruce a kradou mi dokonce i krémy :D a pak je to tu zastoupení těch, kteří by si ruce nenamazali ani za mák, protože nejsou teplý :D děkuju moc :) Určitě očichej v obchodě.

      Vymazat
  2. Musím souhlasit, já vždycky zuřím, když manžel má za nehty špínu.. málocomě vytočí o 360° ale tohle tedy ano :-) Miluji vůni granátového jablka.. ten krém mě velice láká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti ani nedivím. Mě to taky irituje. Zkus. Weleda má skvělé krémy.

      Vymazat
  3. Pravidelne používam krém na ruky z granátovej rady a mám ho strašne rada, fakt sa hneď vsiakne a vôňa mi prirástla k srdcu :)

    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsi od Weledy i jiné? Já mám teď zálusk na ten rakytníkový :)

      Vymazat
  4. Od weledy som este nic neskusala, asi je cas to zmenit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna vůně granátového jablka mi jako jedna z mála od Weledy nesedla. Je na mě hodně těžká a výrazná, ale snažím se na ní zvyknout. Jejda, kdybys viděla moje nehty, to by jsi se zhrozila :D Čas od času mám totiž období, kdy si koušu nehty. Je to hnusné a nechutné, bojuju s tím od dětství a nepomáhá na to vůbec nic. Jen počkat, až to zase přejde :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.