pátek, ledna 02, 2015

Nákupy za prosinec 2014

V Drážďanech se mi nejlépe nakupovalo v Rossmannu. Narazila jsem tam i na dekorativku od Alterry a musím říci, že je fakt dobrá. Pudr je lepší než ten od Alverde, takže se posunul na přední příčku a rtěnka jak by smet. Má skvělou výdrž a vůbec nevysušuje rty. Mýdla jsem ještě nezkoušela, ale s krémem na ruce a jelením lojem jsem také spokojená.


K narozeninám jsem si pořídila novou peněženku. Je neuvěřitelně prostorná, takže se mi do ni vejdou všechny mé karty,slevenky, stravenky atd.


A ještě kabelku od mé nejoblíbenější Anny Smith.


Co se týče kosmetiky jsem za prosinec docela břídil :D většinou toho nakoupím jednou tolik. Lesk od Alverde byl v akci a opět mi nesedl. Jednou jsem měla řasenku od GS a byla dobrá, jen už nvm jaká to byla, ale takhle také není špatná. MU je bohužel narůžovělý a né příliš vhodný pro mou suchou pleť. Fňuk a v drogerce vypadal tak dobře. Zatracené osvětlení.  Lak od Dermacolu je krásný a kupodivu i vydrží. Palec hore na to, že DC moc nemusím.


Také jsem se přidala do mánie Makeup Revolution. Vybrala jsem si dvoje sypké nude stíny, zelený lak na nehty a úžasnou nude paletku se kterou jsem moc spokojena. Vůbec nepráší, stíny mají skvělou pigmentaci a výdrž. A jelikož štětců na oční stíny nikdy není dost zkusila jsem jeden od značky Everyday minerals.



V Orsay jsem měla 120 korun narozeninovou slevu. Tričko bylo ke všemu ještě v akci, takže mě vyšlo jen na 150. Na slevy jsem narazila i v CamaiEU, kde jsem za dobrou cenu koupila sukni a tenhle krásný náhrdelník. Řekla jsem si, že je na čase trochu změnit styl :)


Letos jsem si zamilovala šály. Naštěstí je na ně počasí, takže to mě jen těší :)




8 komentářů:

  1. Páni, ta paletka je fakt nádherná. Skvělé odstíny. Moc se mi líbí i tričko, náhrdelník a sukně. Že má Alterra i dekorativku, to jsem tedy vůbec netušila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To bude tím, že u nás v Česku není. Teda nevím jak v Praze nebo v nějakých větších městech, ale u nás jsem o ní neslyšela.

      Vymazat
    2. Jo jo, v ČR určitě není, ale já jsem právě neslyšela ani o tom, že by měla být někde jinde :-D

      Vymazat
  2. Super nákupy, já teď v obchodech nebyla delší dobu, už se těším až vyrazím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu zítra to trochu omrknout, kde jsou jaké slevy :D

      Vymazat
  3. Krásná paletka stínů, opravdu mě oslovila a také chválím sukni s trikem a zajímavým náhrdelníkem :-))
    Ráda Tě pozvu na svůj blog http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Balzám na rty od Alterry je fajn, kupuju jej chlapovi :) Líbí se mi sukně.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné nákupy, ta paletka je boží a náhrdelník krásnej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.