pátek, června 06, 2014

Nude narůžovělé líčení s paletkou Naked 3 krok za krokem

Ahoj, dnes jsem si vzala do parády oblíbenou paletku Naked3. Když jsem minule zveřejnila pár fotek, psaly jste si o podrobnější postup. Vaše přání je mi rozkazem. Sáhla jsem po paletce, foťáku a pustila jsem se s chutí do toho. Rozhodla jsem se, že zvolím lehký podtón růžové. Né každý z nás vlastní tuto paletku, tak to berte jen jako inspiraci. Samozřejmě to jde vytvořit s jakou koliv nude paletkou nebo vícero stíny.


Předem začnu takovým menším tahákem, abyste věděli o čem potom budu psát. Povětšinou každé líčení skládám nejméně ze tří stínů. Buď to zůstanu jen u nich nebo použiji další jen na mírné dostínování.
Pomyslně si tedy vždy oko rozdělím na 3 části. Tzv. na vnitřní koutek, střed a vnější koutek. Podle toho se chytám a dále stínuji. 




Téměř u žádných stínu nepoužívám bázi jen u těchto. Přijde mi, že bez báze méně vydrží a více práší. No oni teda práší, z čehož jsem byla docela zklamaná. Vypomohla jsem si tím, že štěteček lehce navlhčím. Líčí se s ním stále stejně jen stíny méně práší. Všimli jste si, že začínám očima? Vždy jsem to měla naopak a začínala make upem. Jenže, ten si nechci zničit, když stíny práší, pak někde omylem máznu řasenku a je to v pr.. Tak jsem se naučila líčit jako první oči.

Nejdříve použiji podkladovou bázi, aby stíny lépe držely a neslily se. Bázi nanesu na celé pohyblivé víčko, ale i pod obočí.

Na vnější koutek (na první pomyslnou část) jsem zvolila lehce světlounce narůžovelý stín. Rozetřela jsem ho téměř až do půlky víčka. Stín nanáším na celé pohyblivé víčko a mírně nad něj.


Jako druhý krok jsem zvolila podobný jen trochu tmavší odstín. Nanášet jsem ho začala na pomyslný střed. Což je od konce vnitřního koutku. Stín se nemusíte bát rozetřit až ke konci víčka. 


Teď přichází řada na 3 část, což je vnější koutek. Celou 3. část jsem nalíčila ještě tmavším odstínem než dva předešlé. I barva odstínu přešla z narůžovělé na hnědou. Tady jsem stín pečlivě dotáhla až na konec víčka.


Posléze celé víčko zlehka přetřu prvním odstínem, který jsem nanášela na vnitřní koutek. Dělám to proto abych sjednotila přechody mezi jednotlivými odstíny.


Víčko mám celé pokryté, teď zbývá jen dostínovat. Pro rozzáření jsem mázla světlý shimmerový stín přímo do vnějšího koutku.


A nejtmavším odstínem jsem dostínovala konec vnějšího víčka. Rozetřela jsem doztracena, aby nebyl vidět žádný přechod.


Naposled jsem jen podtrhla celé líčení. Přímo pod obočí jsem nanesla nejsvětlejší odstín pro rozjasnění. Upravila obočí a hotovo!


A tady už jsou finální fotky celého líčení.








Tak snad se Vám dnešní líčení líbí :)

12 komentářů:

  1. Tak tohle se ti vážně povedlo, palec nahoru! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líčení také moc líbí. Tak jak mě ze začátku Naked3 moc nezaujala, tak teď nad ní neustále slintám... achjo..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Takovéhle líčení mám stejně nejraději :-) Moc se ti to povedlo!!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc krásnou barvu očí! líčení vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  5. Pani,tak tohle bych asi nezvládla.. A když už,tak se mi nikdy nedaří udělat obě oči stejně :)

    OdpovědětVymazat
  6. přenááádherné stíny, UD se zas vytáhl! chce se mi až přečet! kurnik!

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké, já vždycky ty nude stíny do růžova opomíjím a přitom je to tak pěkné...akorát mám pocit, že lépe sluší takovým očím jako máš ty, než hnědým:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že k těm, co mám já a podobným jdou lépe, ale přijde mi, že k hnědým se taky hodí. Jedinou nevýhodu mají ti s modrýma očima, ty v nich musí vypadat strašně uplakaně.

      Vymazat
    2. Ale zase jim sedí studené hnědé a champagne apod, barvy co se mi hrozně líbí ale moc je nemůžu nosit:)

      Vymazat
  8. vyzerá to skvelo

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.