středa, června 18, 2014

LAVERA vlasová péče Repair a Care

Přeji Vám všem hezký den :) Co se týče vlasové péče (měla) jsem velké problémy najít tu správnou, který by mi sedla. Naštěstí jsem ji už objevila, ale Lavera to není. I když jsem si při koupi a čtení rezencí myslela, že bude. Každá jsme jiná a každé sedne něco jiného. Mě bohužel tato řada nesedla.

Co o ní píší:
Hlavní výhody řady Hair PRO 100% NATURE certifikovaná přírodní kosmetika.
Přírodní složení s unikátním komplexem čtyř pečujících složek a výtažky z bio rostlin.
Bez silikonů, parafínů a minerálních olejů.
Složení pečující o pokožku s jemnými emulgátory a tensidy.
Inovativní a 100% přírodní aktivní přísady garantují maximální účinnost a šetrnost k vlasům i pokožce.
Chrání vlasy a zároveň jim poskytuje tu nejlepší péči.
Složení založené na nejmodernějších výzkumech.


Všechny tři výrobky voní po růžích. Není to nijak vlezlá vůně spíše příjemná. Z vlasů si ještě krátce po umytí cítím. Poté většinou jen z konečků po použití séra. Nečekejte, že ho z vlasů ucítíte celý den. Tak vlasy opravdu nedokáže provonět. Jak víte mě růže prostě nevoní a nedokáži si k ní najít cestu. Parfemace mě tedy nezaujala vůbec.



ŠAMPÓN 
Plastový 200ml seženete cca za 150 korun.


I když jsem na první pohled myslela, že má méně ml. Přijde mi malinký. A pro mě také je. Vydržel mi na 5 umytí. To je to mé mytí vlasy na dvakrát. Aplikace je stejná jako u normálních šampónů. Spoustu z vás určitě zajímá, jestli pění. Ano pění, není to nějaká ohromná pěna, ale napěnit lze. Nečekejte ovšem jemné vlasy. Vlasy budou po umytí spíše hrubé. V mokrém stavu dosti hrubé, po uschnutí již není ta hrubost tak cítit. Přeci jen přírodní šampony mají trochu jiný efekt než ty chemické. I když jsem se setkala s přírodními, po kterých byly vlasy hezky jemné. Záleži na složení. Vlasy umyl a nezmastil. Ale ta hrubost mi prostě vadí. Vlasy jsou všelijak rozlítané, nejsou uhlazené a ani po použití kondicionéru se lépe nerozčesávají.

  • Ingredients INCI (CFTA): Water (Aqua), Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Betaine, Sea Salt (Maris Sal), Rosa Damascena Flower Water*, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract*, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract*, Oryza Sativa (Rice) Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract*, Avena Sativa (Oat) Straw Extract*, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract*, Glycine Soja (Soybean) Germ Extract*, PCA Glyceryl Oleate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Sodium Phytate, Alcohol*, Fragrance (Parfum)**, Citronellol**, Geraniol**, Linalool**, Limonene**, Citral**, Benzyl Benzoate**, Coumarin**


  • KONDICIONÉR
    150 ml tuba. Cena kolem 140,- korun


    Měl by: Usnadňovat rozčesávání, vyživovat, pečovat a chráni. Zanechávat vlasy hedvábně jemné (Teď jsem si vzpomněla na Zohana :D Musím dělat vlasy hebvábně jemnými) No každopádně hedvábně jemné fakt nejsou.S tou hrubostí je na tom stejně jako šampon. U šampónů jsem na hrubější vlasy zvyklá, proto vždy použiji koncidionér pro zjemnění. Tento však nezjemňuje. Mám pocit jako kdybych ani žádný nepoužila.Vlasy mám po umytí naprosto jiné než jsem zvyklá. Naomak trochu hrubší, takové rozlítané, ale lesklé. Po 14 dnech používání se mi na víčku vytvořila plíseň. No nestačila jsem se divit, když jsem kondicionér otevřela. Víčka se snažím vždy otírat, ale je jasné, že sem tam nějaký kondicionér zůstane. Ale ještě se mi nestalo, abych u nějakého přírodního kosmetického výrobku našla plíšeň. Fuj fuj. Navíc začal zapáchat i obsah uvnitř. Jelikož jsem měla šampón už dávno spotřebovaný, kondicionér jsem vyhodila.


    Ingredients INCI (CFTA): Water (Aqua), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Sodium Lactate, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Lauroyl Sarcosine, Macadamia Ternifolia Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Squalane, Rosa Damascena Flower Water*, Prunus Persica (Peach) Extract*, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract*, Biotin, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hydrogenated Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate


    REGENERAČNÍ SÉRUM
    30ml lahvička s dávkovačem. Cena se pohybuje kolem 160,- korun.


    Sérum je vhodné pro namáhané vlasy s roztřepenými konečky. Má to být první pomoc pro suché a namáhané vlasy pro opakovaně vysušené fénem. Má hydratovat a poskytovanou přírozenou posilující péči.
    Se sérem je to též takové nijaké. Co tedy velmi oceňuji je to, že mi vlasy nezmastí ani neslepí k sobě. Konečky vypadají při použití malého množství jako po umytí. Ano a vlasy zůstaly stále hrubší, žádné zjemnění nic :/ Proto mám raději oleje. Vlasy sice zmastí ( i když né vždy) když třeba malé množství makadamiového oleje vmasíruji do mokrých konečků je vše v pohodě. Vlasy mi vyživý a zjemní. Spokojenost. Tu jsem však u regeneračního séra od Lavery nenašla. Nezaznamenala jsem ani nějaké zlepšení stavu vlasů. U mě to jde popravdě hodně těžko. Každopádně ani po použití séra se mi vlasy nerozčesávaly lépe.

  • Ingredients INCI (CFTA): Water (Aqua), Alcohol*, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Isoamyl Laurate, Sodium PCA, Sodium Lactate, Fragrance (Parfum)**, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Rosa Damascena Flower Water*, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract*, Oryza Sativa (Rice) Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract*, Avena Sativa (Oat) Straw Extract*, Glycine Soja (Soybean) Germ Extract*, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Dehydroxanthan Gum, Algin, Arginine, PCA Glyceryl Oleate, Microcrystalline Cellulose, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Citronellol**, Geraniol**, Linalool**, Limonene**, Citral**, Benzyl Benzoate**, Coumarin**


  • Vlasové péče od Lavery je pro mě nic moc. Je to takové to, že neuškodí, ale ani nepomůže. Jistě, že nemůžete soudit podle mě. 80% lidí má vlasy v daleko lepším stavu než já. A každému vyhovuje něco jiného. Možná si ji ještě někdy koupím na vyzkoušení, ale rozhodně to není zázrak ze kterého bych si sedla na (vy víte, co) Nejsem nadšena, spíše zklamána. Děkuji, ale kondicionér, který mi začne plesnivět ve víčku a po 14 dnech začne sám zapáchat opravdu nechci.

    A jak jste na tom Vy? Vyzkoušeli jste tuto řadu a jak jste byli spokojeni? Nebo máte v plánu si ji pořídit?

    1 komentář:

    1. Tak ta plíseň, to je tedy nářez. Mě moc Lavera šampony nelákají. Teď mám ale slevu do DM, tak ještě popřemýšlím.

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za každý Váš komentář :)
    Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.