pátek, října 25, 2013

L´Oréal- Perfect clean, intensives waschpeeling ( Pěnivý čistící peeling)

Zdravím slečny. Před časem jsem se rozhodla, že se kouknu po nějakém peelingu, byla to jedna z mála věcí, které mi v kosmetice chybí. Narazila jsem na tenhle čistící pěnivý peeling od  L´Oréalu pro všechny typy pleti. Padl mi do oka jako první nejen svým tvarem, ale i tím, že obsahuje čistící houbičku. Cena je také velice příznivá 3,75 € - 94,-kč

Je v sehnání ve čtyřech variantách. MODRÝ- Čistící pěnivý gel pro normální až smíšenou pleť, ORANŽOVÝ- Čistící pěnivý peeling pro všechny typy pleti, RŮŽOVÝ- Zklidňující pěnivý krém pro suchou a citlivou pokožku, ZELENÝ- Čistící pěnivý krém bez oleje na podrážděnou pokožku


Píší o něm: Měkká pružná čistící houbička a čistící peeling odstraňují nečistoty, mastnotu a make up. Pro hloubkové čištění pórů. Perfektní duo pro perfektní pleť.


Pod samolepkou v horní části je umístěna gumová čistící houbičku, která lze vyjmout a znova nasadit. Což je velké plus. Konečně nemusím aplikaci provádět rukama. Houbička je krásně pružná takže se s ní dostanete všude. Skvěle se s ní čistí i malé plochy jako například nos.



Výrobek je skvělý pro úsporu místa. Po vyjmutí houbičky můžete výrobek zavěsit v koupelně. Já houbičku vracím zpátky, páč vím, že by se chvilku někde válela a pak už bych ji nemohla najít :D



 S čím mi L´oréal udělal největší radost je praktická čistící houbička. Čistí se s ní skvěle. Krouživými pohyby lze provést skvělá čistící masáž. Po aplikaci houbičku dokonale omyjeme, aby na ni nezůstaly žádné nečistoty a osušíme. I po pár použití je houbička stále krásně bílá.


Popravdě jsem se nikde pořádně nedočetla jak se má používat. Německy neumím ani slovo a překladač to přeloží jak pro debily. Používám ho tedy většinou hned ráno nebo večer po odstranění make upu. I po důkladném odlíčení micelární vodou vidím na houbičce nepatrné stopy make upu. Čistí tedy velice dobře. Používám ho 3x týdně, což mi přijde, že je tak akorát.


Aplikace: Na houbičku vymáčkneme trochu peelingu, mělo by to být množství o velikosti oříšku. Já raději dávám peeling přes celou houbičku, lépe se mi pak s tím pracuje. Pravda je, že stačí male množství. Většinou použiji jen na tváře, bradu a nos poté houbičku omyji a opakuji aplikaci na čelo a krk
Obličej navlhčíme a krouživými pohyby provádí masáž celého obličeje. Peeling začne krásně pěnit. Práce s ním je tedy jedna radost. Krásně odstraní nečistoty, zbytky make upu a odumřelé částečky. Poté pečlivě smyjeme a pleť osušíme. Jelikož mám pleť hodně suchou často se mi šupí čelo i nos, po aplikaci peelingu nemohu žádné šupinky najít.



 Peeling obsahuje drobné částečky, které ovšem nejsou tak hrubé jako u většiny peelingů. Vůně je krásně meruňková nebo broskvová. Tyhle dvě vůně od sebe vždy těžko rozpoznávám.

Nezpozorovala jsem žádnou alergickou reakci. Moje pleť ho snáší velice dobře, jelikož ji nevysušuje.
Po aplikaci je pleť mírně začervenalá a cítíte mírný pocit napětí. Ten ovšem zmizí po namazání krémem. Musím říct, že pleť je po něm krásně jemná a vyčištěná, dá se říci jako znovuzrozená. 

S výrobkem jsem spokojena. Nemám vůči němu žádné výhrady. Příště sáhnu po růžovém čistícím krému, který je pro suchou a citlivou pokožku.

6 komentářů:

  1. Vypadá dobře, určo po něm mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem na něj koukala v DM..:) Taky se mi líbí ta houbička, neradananáším peeling prsty. Vypadá fakt dobře a když ho doporučuješ i ty, nejspíš ho příště přihodím do košíku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší :) ale třeba ti zrovna nesedne, nu uvidíš :)

      Vymazat
  3. Tento peeling jsem měla, uznávám že houbička je skvělá, ale účinky bohužel nijak mimořádné. :( Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu?? Mě zrovna vyhovuje, jaký peeling vyhovuje tobě??

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.