úterý, října 15, 2013

Rtěnka Gabriella Salvete (14 Party D´estate)

Ahoj, dnes se s Vámi podělím o recenzi mé nejoblíbenější rtěnky Gabriella Salvete Dolcezza. Zatím vlastním jen jeden odstín, ale rozhodně až budu zvažovat koupi nové rtěnky půjdu na jisto. Mají opravdu líbivé odstíny. Cena kolem 100 korun. Což je opravdu nádherná cena na tak dokonalou rtěnku.  Mám odstín 14 party d´estate, který je do růžova. Od Gabrielly Salvete se mi, ale líbí i ty do červena. Všechny odstíny jsou nádherně pigmentované.


Hydratační rtěnka, která se snadno a příjemně nanáší. Nezalézá do vrásek. Krásně pigmentovaný odstín, který dokonale kryje již při první vrstvě. Je krásně krémová a rty opravdu hydratuje, občas mám pocit jako bych na rtech měla hodně pigmentovaný balzám. Další velké plus je velká výdrž. Když pominu rtěnky od P2, neznám žádnou s takovouhle dobrou výdrží. Většinou vidím pigmentaci na rtech ještě po dvou hodinách.


Jediné zklamání je obal, který se mi tedy vůbec nelíbí. Přijde mi takový laciný. Má styl, který se vyráběl na rtěnky tak před 10 lety, které si pamatuji z dětství. Po chvíli se víčko ošoupe. Obal tedy nic moc, spíš nic než moc. Jediná výhoda obalu je ta, že víčko dobře drží, takže nehrozí nechtěné otevření v kabelce. 


+ Krásný odstín
+ Dlouhá výdrž
+ Hydratuje
+ Pigmentace
+Cena

- Obal

Rtěnku tedy vřele doporučuji :) Ty z Vás, které ji ještě nemají honem šup koupit, opravdu nebudete litovat.





2 komentáře:

  1. Já mám nějaký odstín do tmavě fialové a zrovna o víkendu jsem ji měla na sobě a překvapilo mě, že vydrží dlouho a přitom mi rty nevysušovala. Takže si určitě pořídím i přirozenější odstíny na denní nošení. Zrovna tady ten vypadá moc hezky :-)
    Beauty District

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.