neděle, dubna 07, 2019

Nákupy a novinky březen 2019

Přeji krásnou neděli  Všem.
Ve svém předsevzetí ''kupovat minimum kosmetiky'' bych se tento měsíc udržela, 
kdybych na e-shopu siberica.cz nezahlédla 50% výprodej skladu. A jejda, to je něco pro mě. Výprodejům a slevám já odolat totiž nedokáži 🙈 Takže toto byl takový nákup do zásoby. Myslím, že teď tak půl roku nebudu muset kupovat masky, peelingy a krémy na ruce 😆


Některé produkty už jsem vyzkoušela a po dobré zkušenosti jsem koupila znova. Mezi ně patří hydratační pleťový peeling a regenerační maska pro suchou pleť od Dr. Konopka´s. Pleť mám po obou produktech v relativně normálním stavu. Trocha té regenerace tam vidět jde. Stále mám pleť velmi přesušenou. Ani po jednom produktu nepřišly žádné pupínky nebo tak. Oba mi sedly bez problému. A ta jejich krásná vůně. 
Šampóny od Natura Siberica jsem dříve kupovala ve velkém. Defakto to byl ten přechod na přírodní kosmetiku. Tak jsem se rozhodla ho zkusit znova. 
Ostatní produkty neznám. Zatím jsem zkusila jen ten kávový peeling, ten vypadá moc dobře. Stejně jako tonikum a maska na vlasy.

🔹Natura Estonica čisticí tonikum ženšen a acai 43,- Kč 
🔸Fresh Spa výživný krém na ruce sněženka 67,- Kč
 🔹Dr. Konopka’s hydratační pleťový peeling 47,- Kč 
🔸Dr. Konopka’s regenerační pleťová maska pro suchou pleť 45,- Kč 
🔹Natura Siberica objemový šampón 100,- Kč 
🔸Natura Siberica obnovující vlasová maska 79,- 
🔹Organic Shop jemný pleťový peeling ranní káva 32,- 
🔸Natura Estonica maska na tvář jerlín japonský 46,- Kč 
🔹Organic Shop omlazující pleťová maska jemná káva 34,- Kč 
🔸Natura Siberica výživná maska na ruce 53,- Kč.

Celkem 9 produktů za 499.- Kč. To je od začátku roku zatím nejméně nakoupené kosmetiky a nejméně utracených peněz 😊

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.