čtvrtek, října 12, 2017

Jak skladuji kosmetiku podzim 2017

Představuji Vám svůj kosmetický koutek. Vždy jsem slintala nad fotkami nebo videi jiný bloggerek, jaké mají krásné kosmetické zátiší. V hlavě jsem si plánovala, jak jednou bude vypadat to moje. Jaký tam bude stůl, nábytek, jakou to vše bude mít barvu. Už tomu bude skoro rok, co jsem se přestěhovala a splnila si svůj velký sen. Jelikož mě stereotyp nudí, tak koutek neustále předělávám, stěhuji nábytek, stěhuji kosmetiku atd. Za tu dobu jsem ho pozměnila už třikrát. A toto je finální podoba na podzim 2017. Více se dozvíte v celém článku.

Stolek se jmenuje Marie Thérése a kupovala jsem ho před rokem  *ZDE* To byl můj největší sen. Mít jednou bílou toaletku s velkým zrcadlem.


Na stole mám vyskládané produkty, které používám nejvíce. Prostě ty, které používám každý den a potřebuji je mít stále při ruce. Za oknem můžete vidět kvetoucí anglické muškáty. Mám je od jara a od té doby mi takhle nádherně kvetou. Řekla bych, že teď na podzim ještě více než přes rok. 


Na levé straně stolu mám nejpoužívanější rtěnky. Pochopitelně všechny přírodní. Štětce na pudr kabuki od Hakura a Zoevy. Zkosený štětec od Real Techniques používám na rozjasňovač, jelikož je magnetický a dá se rozložit. Ve stojánku s rtěnkami mám nůžky na vlasy, pinzety na obočí a věci, které používám při každém líčení. Bronzer, pudr, rozjasňovač, sadu na obočí, bázi pod oční stíny a černou tužku na oči. Vedle najdeme přírodní bázi od Lavery a korektor.


Na straně pravé další stojánek na rtěnky. Tentokrát už se nejedná o přírodní. Ale i tak je velmi ráda používám. Nesmí chybět balzám na rty. Letos na podzim to je vanilkový EOS. Korektor od Alterry používám na drobné pupínky a kruhy pod očima. Momentální make up, který používám jeMax Factor. Bohužel má pleť po návratu od moře odmítá minerální make upy, tak jsem se bohužel musela vrátit k chemickému. A završuji to štětcema na oči. Možná Vám přijde, že jich mám hodně, ale opak je pravdou. Snad ob den si stěžuji, že jich mám málo a že se nemám čím líčit :D


V levém horním šuplíčku mám uskladněné tvářenky. Většinu vlastním už roky a stále jsou použitelné. Nejraději mám ty od Bourjois a od Lavery, což je taky vidět.


V pravém horním šuplíku najdeme řasenky. Zde moc nelpím na přírodních, i když se tam nějaké najdou. Mám ráda hezké, dlouhé natočené řasy, které se mi během dne nikam neobtiskávají a to bohužel dokážou jen chemické řasenky. Mezi mé nejoblíbenější patří ty od Loreal, na ty nedám dopustit. 


V levém spodním šuplíku se skrývají mono stíny, tekuté rtěnky, rtěnky v tužce a lesky. Vpravo dole se jedná jen o samé přírodní a o mé novinky, které právě teď testuji.


A nakonec v pravém dolním šuplíku mám menší paletky, které až tak nepoužívám. Mono minerální oční stíny, přírodní mono stíny a zbytek tvářenek, které se mi už jinam nevešly.


A přesouváme se ke komodkám. Pozor vlastně to má být knihovna a kupovala jsem ji v Jysku. Já z toho mám poličky na kosmetiku, které jsou nutností je mít u toaletního stolku. Alespoň ta levá polovina. Tu pravou neustále někam stěhuji, ale možná už jsem našla ideální místo. 


Začnu levou komodou. Nahoře mám světlo, bez kterého to občas nejde. Nenávidím líčení se za umělého světla. Občas se mi taky stane, že se pak na denním světle zhrozím. Dále tam najdeme mušli, ve které mám prstýnky a řetízky, špalíčky na focení nehtů. Modré růže, které jsem dostala od kamaráda a ručně vyráběný pohár od známé z Chorvatska.


V první poličce mám věci, které hojně využívám. Hlavně ty štětce. Bez těch by to nešlo. Má sbírka se neustále rozrůstá. Momentálně jich mám něco kolem 50. Mezi mé nejoblíbenější a nejpoužívanější patří Zoeva. Pak tam mám ostatní rtěnky, sadu rtěnek v tužce od Maybelline a sadu tužek na oči od Esteé Lauder. Vzadu za štětcema jsou schované minerální make upy, které jsem až do podzimu používala.


Uprostřed mám veškeré své paletky, které používám denně. Nejpoužívanější a nejoblíbenější jsou opět ty od Zoevy. I když se tam najde i Urban Decay, Sleek a Too Faced. Pak tam mám pudry a fixátor na make up od Alverde, který mi přijde k ničemu. 


Ve spodní poličce mám propliety na vlasy. Kartáče, péra do vlasů, čelenky a gumičky. V předním košíčku blbůstky na krk a hodinky. 


A posouváme se k pravé komodě. Jsem trošku blázen do krémů na ruce. Mám jich spoustu a ráda je střídám. Tohle není celá sbírka. Spousty krémů mám pochopitelně po kabelkách. Občas v jedné kabelce najdu i tři krémy :D Obdobně to mám už jen s rtěnkama. Laky na vlasy tam stojí jen tak, protože nebyly kam dát. Ve předu nová máslíčka od Alverde, které momentálně testuji.


V horní poličce zleva mám přípravky na pleť, krémy na obličej, pleťové vody a pytlíčkové pleťové masky. Uprostřed se nachází deodoranty. Ano mám jich hodně, jelikož stále hledám ten ideální přírodní, který na mě bude fungovat. Vpravo jsou produkty a věci na nehty, Odlakovače, masky na ruce, různé pilníky, nadlaky a podlaky.


Uprostřed je snad nejvíc produktů z celé komody. Aneb zde vidíte, že mě jedna věc nikdy nestačí. Potřebuji si vybírat, proto mám x sprchových gelů, tělových krémů a šampónů. Nejvíc mám asi těch tělových mazadel. Jsem od přírody sušenka, takže pokožku musím neustále hydratovat. Ona si to sama i bohužel žádá. Hlavně teď na podzim, jak jsem se před 14 dnima vrátila z Chorvatska, tak jsem brutálně vysušená. Pak se opalujte :D Jinak je to jediná polička, kde jsou samé pouze čistě přírodní produkty :) 


A dole už jsou jen odličovací tampónky, některé věci, které mám nakoupené do zásoby, věci které se nikam jinam nevešly a organizér, který určitě ještě do konce roku naplním :D


Zboku levé komody mám ještě různé koule na kabelky a náramky na ruce.


Kousek opodál mám stoličku, která je ručně vyráběná a dostala jsem ji vloni k narozeninám. Z té jsem si udělala parfémový stoleček. Mě málo, co voní. Respektive skoro nic. Takže, když už mi nějaké parfém voní, kupuji si ho stále dokola. Za rok narazím na jeden max. na dva parfémy, které mi voní. Takže má sbírka se nerozrůstá obřím tempem. Všechno tohle (až na ty zadní shitky, nějaký avon a modrá Beyonce) jsou parfémy, které naprosto miluji a kupuji si je už roky. Kdybych si měla vybrat jen jeden, tak to nedokážu. Tři stále stěží, ale ano. Yves Saint Laurent Manifesto, Dior Addict 2 a Guess Dare ♥ největší srdcovky. 


Laky na nehty mám schované ve velké šatní skříni v krabici od bot. To je moje další taková úchylka. Já už tomu říkám sbírka. Jsem něco kolem dvou stovek. Už jich mám tolik, že se nové do krabice nevejdou a tak je zatím stavím do skříně. Nevím, jak to bude do budoucna, musím něco vymyslet. Jelikož vím, že dvoustovkou nekončím. Ale musím jim vymyslet lepší místo, tohle je takový neřízený chaos už.


Dostávám se do koupelny, kde mám jednu skřínku ve které mám veškeré odličovací, čistící přípravky na pleť, masky a peelingy, pasty a kartáček. Mezi tím mám zamotaných pár sprcháčů a šampónů. Prostě veškeré věci, které momentálně používám v koupelně.


A jak skladujete kosmetiku vy? Máte taky nějaké kosmetický sen?

2 komentáře:

  1. Vidím, že máme rády stejnou kosmetiku, jak v dekorativce, tak v péči :) S krémy na ruce a tělovými mazadly jsme na tom úplně stejně... Poslední dobou kosmetiku (teď myslím hlavně péči, ty krémy) taky ráda prostřídávám - někdy mám chuť na to, jindy na ono, a tak si vybírám podle nálady nebo stavu kůže. Jak je tam ten vanilkovo-kokosový sprchový gel (nebo snad šampon? :D) od Sante hezky schovaný :) :) Jinak krásný článek, moc mě bavil :)

    OdpovědětVymazat
  2. No parádna zásoba. Pri tebe som nadobudla pocit, že toho nemám až tak vela, teda mne stačí jeden velký šuflik, kam vpracem všetku dekorativku.
    Ale inak ja by som to nemohla mat takto po poličkách. Z toho by som mala pocit neustáleho bordelu, radšej v skrinkách schované.
    S krémami na ruky to máme inak rovnako. Mám ich všade, vždy niekolko, proste moja nutnost.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.