úterý, února 24, 2015

Oblíbenci a propadlíci za únor

1. DEKORATIVNÍ KOSMETIKA
Tak z té to je určitě tužka na rty v odstínu 10 berry. Recenze ZDE. Z tvářenkových perel jsem nadšena. Je to můj nejoblíbenější výrobek od Alverde. Mají božský odstín a na tváři vypadají senzačně. Čekejte tedy hodně chvalnou recenzi. Prostě must have. A co jsem vyzkoušela černou kajalovou tužku na oči, tak už vím, že jinou zkoušet nebudu.


2. PEČUJÍCÍ KOSMETIKA
 V DM jsem se prohrabávala košíčkem se vzorečky a zkusila jsem odličovací mléko a tonikum. Mlíčko je perfektní, jen jsem se trošku lekla té jeho zeleno hnědé barvy. Obličej odlíčí a hlavně ho nevysuší. Dobré je i na oči. Dá mi pryč i řasenku a navíc vůbec nepálí ani neštípe. Tonikum v sobě obsahuje peeling jako jemňoučký písek. Pleť má dočistit. Hodně z něho cítím alkohol a na oči bych si ho vážně nelajzla dát. Dohromady tvoří super duo a hodlám si výrobky pořídit i ve velkém.
Deo sprej od Alverde mě zaujal v Rakousku, jelikož u nás jsem na něj ještě nenarazila. Pochopitelně na prvním místě alkohol, který je zase hodně cítit. Účel ale splní. Používám jej kdykoliv během dne a nemám s ním problém. Dětský měsíčkový krém od Weledy. Kdo řekl, že by ho mohly používat jen děti? Já říkám je to bomba i pro dospělé. Zázrak na suché cokoliv, který má všestranné použití a dokonce ho snese i má dermatitická pleť. Hojně ho využiji také na suché lokty a ruce. Jeho vůni vážně miluji.


3. PARFÉM
V únoru bezprostředně Guess - Dare. Nejpoužívanější parfém za měsíc. Také mi zmizela více než čtvrtka.


4. LÍČENÍ
Nude odstíny u mě poslední dobou vedou. Hlavně k vůli tomu, že se hodí ke všemu i k mým očím :)


5. NEHTY
Maybelline 001 Elegant amethyst



6. JÍDLO
Lívance ♥  Byly roky, kdy jsem si nedala ani jeden lívanec a najednou bum. Nastal zlom a já je začala naprosto milovat. Objevila jsem kouzlo a chuť vanilkového mléka od Alpra, takže tyto lívance se zmrzkou, jahodama a javorovým sirupem, jsem si udělala celkem 4x za měsíc a nejhorší je, že bych se s nima mohla cpát od rána do večera :D


7. PÍSEŇ
Tuhle písničku poslouchám snad každý den ♥


 PROPADLÍK
Jako největší a jediný propadák za únor beru řasenku od Maybelline. Velké zklamání. Štěteček chytá hodně řasenky a řasy nestutečně slepuje. Můžete si přečíst ZDE.



A jaký jste měly únor vy? Našli jste také své oblíbence? A co naopak pro Vás bylo propadákem měsíce?

4 komentáře:

  1. Já teda ty ty vzorečky od Alverde mám taky, a nesnáším ten spraš v tom, nebo co to je :D Za mě teda nee. No tuhle písničku od Siy jsem jednu dobu nemusela, a teď se mi taky líbí ;-) Já si tento měsíc oblíbila Alverdí minerální make-up (pudr) ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty máš ten parfém od Guess - taky si ho chci koupit :) A po těch perlách se podívám, chtěla bych je koupit mamce
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. S tužkou na rty od alverde naprostý souhlas. :) Měsíčkovou Weledu bych taky ráda zkusila, vidím správně, že to je cestovní balení? To by bylo na vyzkoušení super. Dare mám taky moc ráda a písnička se mi moc líbí, přestože většinou poslouchám tvrdší muziku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.