pondělí, května 13, 2013

Gabriella Salvete- Minerální pudr

Co píší: Jemný pudr s obsahem vitamínu E a minerálů ametyst a turmalín. Tyto minerály poskytují pleti ochranu před ucpáváním pórů, zajišťují prodyšnost a mají i antibakteriální účinky. Díky svým absorpčním schopnostem vyniká velmi vysokou přilnavostí a matujícím efektem. Opticky vyrovnává a omlazuje povrch pleti, která získává přirozený jas a vitalitu.

 Pravda: Velmi dobrý minerální pudr. Pleť sjednotí a vytvoří matný efekt. Vážně už mě štvou ty klamavá světla v drogeriích. Všechny odstíny se mi pod nimi zdály opravdu světlé. Tak jsem si vzala odstín číslo 3. Který je docela hodně tmavý, takže ho mohu dávat jen na světlý make-up. Ale léto už je za dveřmi, tak se bude hodit :) Kupovala jsem ho v akci za 69 korun, jinak stojí něco kolem 80, což je opravdu velmi levný pudr u kterého neplatí kvalita odpovídá ceně. 

Vůní mi připomíná Colon prášek na nádobí, fakt si nemohu pomoct :D Již po pár použitích je vidět jak na povrch vylézají malinké kamínky. Na pleti je opravdu trošku tmavší, proto ho raději dávám na světlé make-upy.

+ Nepráší
+ Skvělá cena
+ Sjednotí pleť
+ Zmatní








 Po pár tahách labutěnky se vytváří drobné kamínky..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.